داروخانه, طراحی داروخانه

طراحی داروخانه | طراحی داروخانه در کرمان

طراحی داروخانه کرمان

آیا طراحی دکوراسیون داروخانه یک امر ضروری است؟ جالب است بدانید که در مشهد بیش از 800 عدد داروخانه فعال و دایر است! طبق آمار تیرماه 1402 در شهر مشهد تعداد داروخانه‌های مشهد از 600 عدد به 800 عدد افزایش پیدا کرده! این یعنی 25% افزایش خالص برای بازار داروخانه! به نظر شما بازار فروش دارو و داروخانه‌داران در حال رقباتی شدن است؟ متاسفانه یا خوشبختانه بله! همانطور که فضای کسب و کار‌های درمانی در مشهد در حال داغ‌تر شدن است این حرارت به زودی به مرکز استان‌های مجاور مانند بیرجند، بجنورد و کرمان نیز خواهد رسید! شرکت معماری پاکاد به عنوان یک طراحی داروخانه در مشهد پیشبینی می‌کند که داروخانه‌های بسیاری در خراسان جنوبی، خراسان شمالی و استان کرمان به بازار فروش دارو این استان‌ها اضافه شود. بنابراین در این فضای ملتهب طراحی دکوراسیون داروخانه به ویژه در کرمان یک امر ضروری برای باقی ماندن شما در این بازار است! همراه این مقاله باشید تا این چالش بزرگ داروخانه‌های کرمان را تحلیل کنیم!

1.رقابت داروخانه‌‌ها در کرمان

کرمان به عنوان یک شهر در حال توسعه شناخته می‌شود. نه تنها شهر کرمان بلکه تمامی شهر‌های استان کرمان مانند سیرجان، رفسنجان به عنوان شهر‌هایی که به لحاظ منابع طبیعی غنی هستند در حال توسعه شناخته می‌شوند. از خاصیت شهر‌های در حال توسعه این است که کسب و کار‌های درمانی در آن‌ها با رونق قابل توجهی رو به رو می‌شود! هر چه قدر امید به زندگی در یک شهر افزایش یابد، نیاز به ملزومات درمانی نیز در آن شهر پر رنگ‌تر خواهد بود. کسب و کار‌های خدمات درمانی مانند داروخانه نیز از این قواعد جدا نیستند! داروخانه‌های بسیاری برای حضور در بازار رقابتی فروش دارو در کرمان تلاش می‌کنند. اما بهترین راه حل برای چشمگیر بودن و داشتن بهترین فروش در کرمان یا استان‌هایی مثل کرمان چیست؟!

دکوراسیون خاص، داروخانه خاص!

2.طراحی دکوراسیون داروخانه در کرمان

تصور کنید که یکی از شهروندان کرمان هستید. کرمان با جمعیت 537.000 هزار نفر طبق سرشماری سال 1395 یک شهر با جمعیت متوسط است. در شهر‌هایی که جمعیت متوسط حضور دارد خبر‌ها و اتفاقات به سرعت پخش می‌شوند! اگر شما یک دکتر داروساز باشید چرا نباید یک داروخانه خاص با طراحی دکوراسیون خاص و چشمگیر داشته باشید؟! با یک طراحی دکوراسیون ویژه در شهر کرمان یا طراحی داروخانه در شهر سیرجان بسیار چشمگیر خواهید بود! مشتریان شما را به راحتی خواهند شناخت و به سختی فراموش خواهند کرد. این شیوه بازاریابی که زیر مجموعه‌ای از بازاریابی ویروسی است می‌تواند شهرت برند داروخانه شما را در یک استان یا شهر با جمعیت متوسط برای سال‌ها تضمین کند! بنابراین طراحی داخل دکوراسیون داروخانه می‌تواند شروع خوبی برای افزایش درآمد داروخانه شما باشد. یا برندسازی داروخانه شما در کرمان را بسیار آسان خواهد کرد.

اهمیت طراحی دکوراسیون داروخانه

برای سفارش طراحی دکوراسیون داروخانه و دریافت اجرای صفر تا صد با شماره تلفن 09153112851 تماس بگیرید!

قیمت طراحی داروخانه در کرمان

قیمت طراحی داروخانه از متری ۱۵۰ هزارتومان تا ۱۸۰ هزارتومان توسط گروه معماری پاکاد در کرمان و سیرجان و رفسنجان و هر قسمت از استان کرمان انجام می‌شود. برای دریافت مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای صفر تا صد .دکوراسیون داخلی داروخانه خود با شماره 09153112851 تماس بگیرید. هزینه اجرایی دکوراسیون داروخانه نیز از 2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان وابسته به متریال داروخانه و نوع طراحی و متراژ متفاوت است.

همانند تمامی شهر‌ها و استان‌های ایران طراحی داروخانه در کرمان جز خدمات تحت پوشش شرکت معماری پاکاد می‌باشد. شرکت معماری پاکاد در مشهد مقدس واقع شده است و از طراحی‌ها و متود‌های مدرن زمینه معماری درمانی پشتیبانی به عمل ‌می‌آورد. جهت دریافت مشاوره رایگان و بازدید حضوری در محل کافی است با شماره 09153112851 تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست مشاوره اقدام به ارتباط با ما کنید. در اولین فرصت ممکن و ضمن هماهنگی با شما به صورت رایگان پروسه بازدید و برداشت پلان اولیه انجام می‌شود.

طراحی و اجرا داروخانه!

3. انواع بخش‌های دکوراسیون داروخانه

  1. طراحی پیشخوان داروخانه یا همان طراحی ویترین داروخانه.
  2. طراحی اتاق مشاوره دارویی که به طراحی اتاق مشاوره داروخانه معروف است.
  3. طراحی قفسه بندی داروخانه
  4. طراحی پنجره دارویی داروخانه
  5. طراحی نما بیرونی داروخانه

4.شرکت معماری پاکاد کیست؟

شرکت معماری درمانی پاکاد پیشگام در زمینه طراحی دکوراسیون داروخانه است و بیش از هشت سال سابقه کاری در زمینه معماری مراکز درمانی دارد. پاکاد در سراسر ایران اقدام به طراحی دکوراسیون داروخانه و اجرای صفر تا صد آن می‌کند! برداشت پلان دوبعدی و مشاوره راه‌اندازی و تاسیس داروخانه در شرکت معماری پاکاد رایگان است! صرفا با شماره 09153112851 تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست مشاوره اقدام به ارتباط با ما کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *