داروخانه, طراحی داروخانه

طراحی داروخانه | طراحی داروخانه در شیراز

استان فارس به عنوان یکی از شناخته شده ترین استان‌های ایران در زمینه ارائه خدمات درمانی است. توسعه گردشگری سلامت در شهر شیراز و استان فارس موجب شده است که حتی تعداد داروخانه‌های شیراز در نیمه سال 1402 بیشتر از داروخانه‌های شهر مشهد باشد. شیراز یکی از شهر‌هایی است که مسافران و توریست‌های سلامت بسیاری دارد. بر اساس همه این یافته‌ها باید در نظر گرفت که طراحی دکوراسیون مراکز درمانی در شیراز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است! شیراز به عنوان یک شهر تاریخی با بافت خاص وارد بازار و فضایی رقابتی برای فعالیت حوزه سلامت و درمان شده است! این موجب می‌شود که برندسازی داروخانه‌ها، کلینیک‌ها در شیراز رقباتی شود. در این مقاله به جزئیات طراحی دکوراسیون داروخانه در شیراز می‌پردازیم.

تعداد داروخانه‌های شیراز چه قدر است؟

بر اساس گزارش انجام داروسازان شیراز در تاریخ 29 مرداد 1402 شیراز دارای بیش از 617 داروخانه است! تعداد داروخانه‌های خصوصی در شیراز 490 عدد، تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی 69 عدد، تعداد داروخانه‌های دولتی 20 عدد و جمعا 38 بیمارستان خصوصی و دولتی دارد. به نسبت جمعیت شهر شیراز که تقریبا دو میلیون نفر در سال 1395 بوده است این تعداد داروخانه بیش از نیاز شیراز به شمار می‌آید. این امر موجب شده است که بازار فروش دارو و داروخانه‌داران در شیراز رقباتی شود! در یک بازار رقباتی حفظ مشتری، ایجاد مشتری جدید و برندسازی از اهمیت ویژه تری برخوردار می‌شود. از همین جهت در این مقاله به طراحی دکوراسیون داروخانه به عنوان یک استراتژی جهت ایجاد برند و افزایش فروش داروخانه در شیراز پرداختیم.

مزیت‌های طراحی دکوراسیون داروخانه

یک طراحی دکوراسیون داروخانه موفق موجب افزایش فروش درآمد داروخانه شما می‌شود! مشتریان و مراجعه کنندگان را به برند داروخانه شما نزدیک تر‌ می‌کند و شما را در ذهن مراجعه کنندگان ماندگار تر‌ می‌کند. یک طراحی دکوراسیون موفق در داروخانه موجب آسایش مراجعه کنندگان داروخانه و آسایش شغلی نیرو‌های انسانی داروخانه می‌شود. تبلیغاتی پوستری در داروخانه اثر ویژه‌تری بر مراجعه کننده می‌گذارند و همچنین حفظ و نگهداری از دارایی‌های فیزیکی داروخانه و همچنین کالا‌های داروخانه راحت‌تر می‌شود. همه این موارد تنها بخشی از مزیت‌های طراحی دکوراسیون داروخانه است. اما نباید فراموش کرد که برجسته ترین ویژگی طراحی داخلی داروخانه این است که برای دکتر داروساز یک برند و شخصیت ایجاد می‌کند.

نقش برندسازی در داروخانه‌ها

امروزه کسب و کار‌ها صرفا بر اساس برندسازی فعالیت می‌کند تلاش ایشان ایجاد یک برند معتبر و خوشنام و همچنین ارزشمند است. تصور کنید که یک دکتر داروساز موفق هستد و بعد از سال‌ها فعالیت در ایران قصد واگذاری داروخانه خود یا مهاجرت یا حتی تغییر شغلی از پایه دارید! بر اساس مطالعات جامعه شناختی در بین داروسازان، دکتر‌های داروسازی بعد از سال‌ها فعالیت در داروخانه احساس نیاز به تغییر در شغل و بیزینس خود می‌کنند! یا بسیاری از داروسازان قصد مهاجرت و ترک ایران را دارند! در هر دو صورت اگر یک داروخانه با برند معتبر در طول سال‌های فعالیت خود اسخته باشند این امر ممکن است که مهاجرتی آسان با پشتوانه مالی مناسب یا راه‌اندازی بیزینسی تازه را فراهم کنند.

قیمت طراحی دکوراسیون داروخانه در شیراز

هزینه طراحی دکوراسیون داروخانه در شیراز به ازای هر متر مربع 150.000 تومان توسط شرکت معماری پاکاد انجام می‌شود. جهت دریافت مشاوره، طراحی پلان دو بعدی و برداشت پلان کاملا رایگان با شماره تلفن 09153112851 تماس بگیرید. طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داروخانه شما به صورت کاملا تخصصی و منطبق بر استاندارد‌های غذا و دارو انجام می‌شود!

هزینه اجرایی دکوراسیون داروخانه در شیراز

هزینه تمام شده اجرایی دکوراسیون داروخانه تقریبا غیر قابل پیش بینی است و کاملا وابسته به متراژ داروخانه شما، متریال به کار رفته در آن و همچنین نوع طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه شما می‌باشد. برای مثال شرکت پاکاد در سال 1402 داروخانه‌ای با متراژ 80 متر مربع را با قیمت تمام شده 950میلیون تومان طراحی و اجرا کرده است در حالی که داروخانه‌ای دیگر با متراژ 105 متر مربع را با قیمت تمام شده 630 میلیون تومان طراحی و اجرا کرده است! بنابراین پیش بینی قیمت تمام شده وابسته به متراژ، متریال و نوع طراحی مورد نظر شما است. جهت برآورد هزینه طراحی و اجرا دکوراسیون داروخانه خود با شماره تلفن 09153112851 تماس بگیرید.

شرکت معماری پاکاد و طراحی داروخانه

شرکت معماری درمانی پاکاد متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مراکز درمانی مانند داروخانه، کلینیک، مطب و ساختمان پزشکان است. طراحی و اجرای صفر تا صد داروخانه شما در هر نقطه از ایران را به ما بسپارید. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان، بازدید و طراحی پلان دو بعدی رایگان با ما از طریق شماره تلفن 09153112851 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *