طراحی مطب دندان‌پزشکی

طراحی کلینیک دندان‌پزشکی مشهد | طراحی مطب دندان‌پزشکی مشهد

طراحی مطب دندانپزشکی مشهد

همانطور که خدمات درمانی در کلان‌شهرها رو به افزایش است؛ امروزه در مشهد تعداد قابل توجهی مطب دندان‌پزشکی راه‌اندازی شده است. دکوراسیون داخلی کلینیک دندان‌پزشکی از نخستین ابژه‌هایی است که بر نظر و دیدگاه مراجعه کنندگان مطب شما اثر می‌گذارد! طبق تحقیقات از میان مراجعه کنندگان دندانپزشکی عواملی وجود دارد که یک مطب یا کلینیک دندان‌پزشکی را ذهن بیماران ماندگار می‌کند. یکی از این عوامل دکوراسیون داخلی مطب است. در این مقاله صفر تا صد جزئیات طراحی مطب دندانپزشکی را بررسی می‌کنیم. همراه شرکت معماری درمانی پاکاد باشید.

طراحی و اجرا دکوراسیون مطب دندان‌پزشکی با شرکت معماری پاکاد. جهت دریافت مشاوره، برداشت پلان و طراحی پلان دو بعدی رایگان در مشهد با شماره 09153112851 تماس بگیرید!

صفر تا صد اجرا دکوراسیون کلینیک دندانپزشکی و طراحی مدرن مطب دندانپزشکی شما| جهت استعلام قیمت اجرایی پروژه خود تماس بگیرید!

اهمیت طراحی داخلی مطب دندان‌پزشکی

طراحی داخلی مطب دندانپزشکی یکی از عوامل ماندگار شدن شما در ذهن مراجعه کنندگان است. رفتار پرسنل مطب یا کلینیک، دکوراسیون داخلی، مهارت و رفتار حرفه‌ای پزشک موجب می‌شود که مراجعه کننده شما مجددا به مطب دندانپزشکی شما برگردد و در طول زمان از خدمات شما به مراتب بیشتر استفاده کند. به جز این نکته باید در نظر گرفت که مشتریان و مراجعه کنندگان مطب دندانپزشکی باید در محیط درمانی احساس آرامش کنند. از فاکتور‌های مهم دیگر در طراحی داخلی مطب دندانپزشکی این است که محل رفت و آمد مراجعه کنندگان و آسایش پزشک دندانپزشک باید در اولویت نیز باشد! بنابراین دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی پیش از اینکه در جهت آسایش فکری بیمار طراحی شود جهت آسودگی دندانپزشک طراحی و اجرا می‌شود. به صورت متوسط هر پزشک بیش از 8 ساعت از وقت خود در روز را در محل کار خود سپری می‌کند! این عدد برای دندانپزشکان بیش از ده ساعت است! درنتیجه دکوراسیون داخلی مطب باید طراحی شده سلیقه پزشک باشد!

“آرامش در مطب دندانپزشکی شما”

نقش دکوراسیون مطب بر برندسازی دندان‌پزشک

برای داشتن یک برند معتبر در زمینه دندانپزشکی نیاز است که هویت بصری منسجم داشته باشید. برندسازی می‌تواند درآمد مطب دندانپزشکی شما را افزایش دهید. توجه داشته باشید که برای داشتن هویت بصری منسجم بهتر است رنگ سازمانی یا رنگ برند مطب شما به درستی انتخاب شود و به شیوه درست به شبکه‌های اجتماعی شما نیز تزریق شود. برای مثال انتخاب درست پالت رنگ دکوراسیون داخلی مطب شما می‌تواند در طراحی لوگو مطب دندانپزشکی شما نیز اثر گذار باشد. به مجموعه این موارد که موجب برند شدن کلینیک یا مطب دندانپزشکی می‌شود؛ ایجاد هویت بصری منسجم می‌شود.

مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون داروخانه و مطب

بازسازی داروخانه و مطب، فقط طراحی یک دکور نیست!

شرکت معماری درمانی پاکاد؛ با سابقه ترین طراحی و مجری داروخانه و مطب در کشور. افتخار ما اعتماد بیش از 150 پزشک در طول هشت سال فعالیت معماری درمانی است. جهت دریافت مشاوره رایگان برای بازسازی صفر تا صد مطب یا داروخانه خود با شماره 09153112851 تماس بگیرید.

قیمت طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی در مشهد

قیمت طراحی مطب دندانپزشکی در مشهد برای هر متر مربع 150.000 هزار تومان است. شرکت معماری درمانی پاکاد مفتحر است که طراحی و مجری صفر تا صد دکوراسیون کلینیک‌های دندانپزشکی بسیاری در مشهد است. برای دریافت مشاوره، برداشت پلان و طراحی پلان دو بعدی رایگان در مشهد با شماره تلفن 09153112851 تماس بگیرید. معماری درمانی به طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی مراکز درمان اطلاق می‌گردد؛ شرکت پاکاد از پیشگامان این حوزه است.

طراحی رایگان دکوراسیون مطب شما!

قیمت و هزینه طراحی داخلی داروخانه یا مطب در پاکاد برای سال 1402 بین 150 هزار تومان تا 180 هزار تومان برای هر متر مربع است. اما در صورتی که فاز اجرایی پروژه شما توسط شرکت ما انجام شود؛ هزینه طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی شما به عنوان بخشی از پیش پرداخت اجرایی محاسبه می‌شود! شرکت پاکاد مفتخر است که یک دهه تجربه اجرایی خود را در اختیار شما پزشکان و دکترهای گرامی قرار دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 05138448121 تماس بگیرید.

بهترین رنگ‌ها برای مطب دندانپزشکی چیست؟

هزینه طراحی و اجرا مطب دندانپزشکی در مشهد

هزینه‌های اجرایی هر پروژه وابسته به متریال به کار رفته در پروژه، متراژ مورد نظر و طراحی انجام شده متفاوت است. در سال ۱۴۰۲ اجرای یک دکوراسیون داخلی برای یک مطب دندانپزشکی با متراژ 60 متر مربع 250.000.000 تومان تمام شده است. در حالی که مجددا در سال ۱۴۰۲ مطب دندانپزشکی دیگری با متراژ 130 متر مربع توسط گروه معماری پاکاد طراحی و اجرا شده است که هزینه تمام شده آن 1.030.000.000 تومان شده است. بنابراین برای هر پروژه اجرایی قیمت تمام شده متفاوت و شخصی سازی است. برای دریافت مشاوره رایگان و برداشت پلان و برآورد هزینه‌های اجرایی پروژه خود با شماره 09153112851 تماس بگیرید. نوع و سبک طراحی شما و میزان کیفیت و انتخاب متریال در هزینه اجرایی شما قطعا اثر گذار خواهد بود.

انواع سبک طراحی مطب دندانپزشکی

  • طراحی مطب دندانپزشکی مدرن
  • طراحی مطب دندانپزشکی کلاسیک
  • طراحی مطب دندانپزشکی نئوکلاسیک

انواع بخش‌های مطب دندانپزشکی

  • طراحی اتاق پزشک مطب دندانپزشکی
  • طراحی اتاق معاینه مطب دندانپزشکی
  • طراحی اتاق انتظار مطب دندانپزشکی
  • طراحی پیشخوان مطب دندانپزشکی

شرکت معماری درمانی پاکاد کیست؟

خدمات شرکت معماری پاکاد شامل طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه، مطب، کلینیک، محیط های درمانی می‌باشد. شرکت معماری پاکاد مفتخر است که در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بیمارستان قائم مشهد، بیمارستان بهلول شهرستان گناباد بیمارستان شهرستان کاشمر و بسیاری محیط درمانی دیگر سهیم بوده است و بیش از بیست سال سابقه فعالیت خود را صرف طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی محیط های درمانی یا اصطلاحا معماری درمانی کرده است. شرکت معماری پاکاد در بخش معماری سبز نیز به طراحی باغ ویلا و روف گاردن می‌پردازد. پاکاد در تهران، مشهد، اصفهان، همدان و شهرهای مختلف دیگری به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *