داروخانه, طراحی داروخانه

طراحی داروخانه | طراحی داروخانه در بیرجند

طراحی داروخانه در بیرجند

آیا در خراسان جنوبی قصد تاسیس یا راه‌اندازی داروخانه دارید؟ برای افزایش درآمد داروخانه خود راه حلی ندارید؟! شرکت معماری درمانی پاکاد در این مقاله اقدام به جمع آوری مهم ترین اطلاعات برای افزایش درآمد داروخانه کرده است. در این مقاله با تجربه بیش از صد داروخانه‌دار آشنا می‌شوید که شرکت معماری درمانی پاکاد برای آن‌ها اقدام به طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه و اجرای صفر تا صد آن کرده است. چکیده مهم ترین نکات بازسازی یا تاسیس داروخانه در این مقاله برای شما پزشکان و داروسازان بیرجندی فراهم آماده است.

۱. چرا دکوراسیون داخلی داروخانه اهمیت دارد؟

تصور کنید که یکی از شهروندان بیرجندی هستید. در شهر‌های کوچک یا کم جمعیت مانند اکثر شهر‌های خراسان جنوبی و بیرجند معروف شدن برند یا به اصلاح تخصصی وایرال شدن یک برند به سادگی انجام می‌شود اما نیاز به یک جرقه قوی دارد! در کسب و کار داروخانه و مدیریت و اداره آسان داروخانه، طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه همان جرقه اولیه است. چنانجه یک طراحی نما داروخانه با یک دیزاین دکوراسیون داخلی خاص ترکیب شود می‌توان جرقه اثرگذاری در معرفی برند داروخانه باشد. بنابراین دریافتیم که بازسازی دکوراسیون داروخانه در شهر‌های کم جمعیت معجزه بازاریابی و افزایش درآمد داروخانه است! افزایش گردشگران پزشکی در مشهد و تهران اثبات کرده است که درآمد داروخانه‌ها می‌تواند بیشتر از آن چیزی باشد که قبل از آن تصور می‌کردیم. تحلیلگران اقتصادی معتقد هستند که به زودی در شهرستان‌های کوچک بازار فروش دارو‌های خاص یا کالا‌های پزشکی رو به افزایش می‌رود. بنابراین دکوراسیون داخلی داروخانه نقش مهمی در تاسیس داروخانه خواهد داشت!

۲. آیا طراحی داروخانه کوچک اقتصادی است؟

برای تاسیس داروخانه در شهر‌های کم جمعیت مانند بیرجند یا شهرستان‌های خراسان شمالی قوانین و شرایط و ضوابط تاسیس داروخانه آسان تر است! بنابراین می‌توان داروخانه‌ها را با متراژ کمتری به نسبت مشهد یا تهران تاسیس و راه‌اندازی کرد. سوالی که ایجاد می‌شود این است که آیا داروخانه‌های کوچک نیز به طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه نیازمند هستند؟ پاسخ ما این است که طراحی داخلی برای داروخانه‌های کوچک می‌تواند فضاسازی و دکوراسیون داخلی داروخانه را بهینه کند و از طرفی با هزینه اندک محیط داروخانه شما در نظر مراجعه کنندگان چشمگیر سازد.

۳‌. مراحل بازسازی داروخانه در بیرجند چیست؟

بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه مراحل مشخصی دارد. شرکت معماری پاکاد در مشهد مقدس مستقر است و از پیشگام‌های طراحی داخلی داروخانه به حساب می‌آید. در صورتی که تمایل به بازسازی یا طراحی داخلی داروخانه خود در بیرجند یا شهرستان‌های خراسان جنوبی را دارید می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید. پاکاد برای شما داروخانه داران گرامی شرایط ویژه‌ای را تدارک دیده است. در صورتی که فاز اجرایی پروژه شما توسط شرکت پاکاد انجام شود؛ طراحی دکوراسیون داخلی شما به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد. اما مراحل بازسازی داروخانه در بیرجند توسط تیم پاکاد به چه صورت است؟

  • پس از ارائه مشاوره رایگان نماینده پاکاد در بیرجند یا خراسان جنوبی اقدام به برداشت پلان دو بعدی شما می‌کند.
  • طراحی پلان دو بعدی شما پس از برداشت پلان به صورت رایگان انجام می‌شود و به شما ارائه می‌گردد.
  • طراحی داروخانه شما با پس از تایید پلان دو بعدی و واریز پیش پرداخت اولیه آغاز می‌شود.
  • در صورت تمایل برای اجرای صفر تا صد طراحی داروخانه شما تیم پاکاد در بیرجند مستقر شده و مبلغ طراحی به شما عودت داده می‌شود.

۴. قیمت طراحی داروخانه در بیرجند

قیمت طراحی داروخانه از متری ۱۵۰ هزارتومان تا ۱۸۰ هزارتومان توسط گروه معماری پاکاد در بیرجند و سراسر خراسان جنوبی انجام می‌شود. برای دریافت مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی داروخانه خود با شماره 09153112851 تماس بگیرید. هزینه اجرایی دکوراسیون داروخانه نیز از 2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان وابسته به متریال داروخانه و نوع طراحی و متراژ متفاوت است.

۵. شرکت معماری پاکاد کیست؟

شرکت معماری درمانی پاکاد پیشگام در زمینه طراحی دکوراسیون داروخانه است و بیش از هشت سال سابقه کاری در زمینه معماری مراکز درمانی دارد. پاکاد در سراسر ایران اقدام به طراحی دکوراسیون داروخانه و اجرای صفر تا صد آن می‌کند! برداشت پلان دوبعدی و مشاوره راه‌اندازی و تاسیس داروخانه در شرکت معماری پاکاد رایگان است! صرفا با شماره 09153112851 تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست مشاوره اقدام به ارتباط با ما کنید.

۶. طراحی داخلی داروخانه در بجنورد 

7. مهم‌ترین بخش‌های طراحی داروخانه چیست؟

  1. طراحی پیشخوان داروخانه یا همان طراحی ویترین داروخانه.
  2. طراحی اتاق مشاوره دارویی که به طراحی اتاق مشاوره داروخانه معروف است.
  3. طراحی قفسه بندی داروخانه
  4. طراحی پنجره دارویی داروخانه
  5. طراحی نما بیرونی داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *