داروخانه, طراحی داروخانه, طراحی دکوراسیون داروخانه

طراحی داروخانه | طراحی داروخانه در بجنورد 

طراحی داروخانه در بجنورد

طراحی داروخانه یک تخصص است. دیزاین دکوراسیون داخلی داروخانه‌ها می‌تواند برند شما را متحول کند. در شهر‌های مشهد، اصفهان و تهران بازار فروش دارو و کالا‌های پزشکی بسیار رقابتی شده است! پیش‌بینی می‌شود در عرض پنج سال آینده بازار داروخانه داران در بجنورد و مراکز استان‌های مشابه رقابتی شود. در این مقاله برای شما دکترهای گرامی ساکن خراسان شمالی تجربه راه‌اندازی و تاسیس داروخانه در شهر‌‌های دیگر را جمع آوری کردیم.

۱. اهمیت طراحی دکوراسیون داروخانه

طراحی داخلی داروخانه می‌تواند به سادگی درآمد داروخانه شما را افزایش دهد! مخصوصا اگر قصد تاسیس داروخانه در شهر‌های کوچک را دارید. برای مثال طراحی داروخانه در بجنورد فراتر از یک اقدام برای افزایش درآمد داروخانه می‌تواند برند شما را برای چندین دهه ماندگار کند. در شهر‌هایی با جمعیت کم‌تر برندسازی در حکم تبلیغات و شناخته شدن بین تمامی مخاطبان هدف است. با انجام هزینه‌ای اندک در طراحی دکوراسیون داروخانه یا بازسازی داخلی داروخانه خودتان می‌توانید مدت‌ها در صدر داروخانه‌های محبوب شهر خودتان باشید.

۲. طراحی داخلی داروخانه کوچک

بسیاری از داروسازان و دکتر‌های گرامی از شرکت معماری ما می‌پرسند که آیا طراحی داخلی داروخانه‌های کوچک صرف اقتصادی دارد؟ جواب ما به این سوال این است که طراحی داخلی برای داروخانه‌های کوچک می‌تواند با استفاده بهینه از فضای داروخانه انجام شود و حتی فروش داروخانه کوچک شما را چند برابر کند. بنابراین طراحی داروخانه در بجنورد حتی اگر داروخانه‌ای با متراژ بین ۴۰ متر مربع تا ۸۰ متر مربع باشد همچنان صرف اقتصادی دارد.

۳‌. مراحل بازسازی داروخانه چیست؟

شرکت معماری پاکاد به عنوان نخستین پیشگام در معماری درمانی و طراح و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی مراکز درمانی مانند داروخانه، مطب، کلینیک، درمانگاه و… به صورت مراحل زیر اقدام به بازسازی داروخانه می‌کند :

  • برداشت پلان اولیه
  • طراحی پلان دو بعدی
  • طراحی پلان سه بعدی
  • تخریب و بازسازی داروخانه

۴. قیمت طراحی داروخانه در بجنورد

قیمت طراحی داروخانه از متری ۱۵۰ هزارتومان تا ۱۸۰ هزارتومان توسط گروه معماری پاکاد در بجنورد و سراسر خراسان شمالی انجام می‌شود. برای دریافت مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای صفر تا صد .دکوراسیون داخلی داروخانه خود با شماره 09153112851 تماس بگیرید. هزینه اجرایی دکوراسیون داروخانه نیز از 2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان وابسته به متریال داروخانه و نوع طراحی و متراژ متفاوت است.

۵. شرکت معماری پاکاد کیست؟

شرکت معماری درمانی پاکاد پیشگام در زمینه طراحی دکوراسیون داروخانه است و بیش از هشت سال سابقه کاری در زمینه معماری مراکز درمانی دارد. پاکاد در سراسر ایران اقدام به طراحی دکوراسیون داروخانه و اجرای صفر تا صد آن می‌کند! برداشت پلان دوبعدی و مشاوره راه‌اندازی و تاسیس داروخانه در شرکت معماری پاکاد رایگان است! صرفا با شماره 09153112851 تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست مشاوره اقدام به ارتباط با ما کنید.

۶. طراحی داخلی داروخانه در بجنورد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *