طراحی کلینیک, طراحی مطب

طراحی مطب در مشهد | طراحی داخلی مطب در مشهد

طراحی داخلی مطب در مشهد

راحی و اجرای صفر تا صد مطب در شرکت معماری درمانی پاکاد! مفتخریم که بیش از 150 پروژه معماری درمانی را در مشهد طراحی و اجرا کردیم! طراحی دکوراسیون داخلی مطب موجب می‌شود برند مطب یا کلینیک شما مستحکم شود. طراحی دکوراسیون داخلی برای شما یک هویت منسجم و تصویری پایدار می‌سازد که در ذهن مخاطب یا مراجعه کنندگان خود برجسته باشید.

همراه شرکت معماری پاکاد باشید تا جزئیات طراحی یا بازسازی مطب در مشهد را با شما بررسی کنیم! نخست به بررسی هزینه‌های طراحی دکوراسیون داخلی مطب یا کلینیک می‌پردازیم تا شما پزشکان و دکتر‌های گرامی با جزئیات مالی طراحی و اجرا به صورت کاملا آشنا شوید.

قیمت طراحی مطب در مشهد

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی مطب در مشهد برای سال 1402 به ازای هر متر مربع بین 150.000 تومان تا 180.000 تومان است. طراحی دکوراسیون داخلی مطب شما به شرط استاندارد بودن می‌تواند اثرات قابل توجهی در برندسازی مطب، افزایش درآمد مطب و… داشته باشد. در بسیاری از انواع مطب‌ها مانند مطب یا کلینیک پوست و مو اعتبار برند کلینیک به طراحی داخلی آن وابسته است! بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک را نه به چشم یک هزینه بلکه به چشم یک سرمایه‌گزاری در حوزه برندسازی بنگرید! برندسازی شما از طراحی داخلی مطب شما آغاز می‌شود.

طراحی رایگان مطب در مشهد!

قیمت و هزینه طراحی داخلی داروخانه یا مطب در پاکاد برای سال 1402 بین 150 هزار تومان تا 180 هزار تومان برای هر متر مربع است. اما در صورتی که فاز اجرایی پروژه شما توسط شرکت ما انجام شود؛ هزینه طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی شما به عنوان بخشی از پیش پرداخت اجرایی محاسبه می‌شود! شرکت پاکاد مفتخر است که یک دهه تجربه اجرایی خود را در اختیار شما پزشکان و دکترهای گرامی قرار دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09153112851 تماس بگیرید!

هزینه بازسازی مطب در مشهد

قیمت تمام شده برای بازسازی مطب یا کلینیک شما به سه عامل مهم وابسته است: 1. نوع طراحی داخلی مطب 2. متراژ مطب یا کلینیک شما 3.متریال به کار رفته در پروژه. بر اساس این موارد است که فاز اجرایی پروژه شما قیمت گذاری می‌شود اما به صورت کلی می‌توان محسابه کرد که هزینه بازسازی مطب یا کلینیک به ازای هر متر مربع بین 4 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان است. پاکاد با سابقه طراحی و اجرا بیش از 50 پروژه مطب و کلینیک در مشهد و طراحی و اجرای 4 ساختمان پزشکان بهینه ترین خدمات بازسازی مطب یا کلینیک را در مشهد دارد. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره 09153112851 از مشاوره رایگان پاکاد جهت بازسازی مطب خود استفاده کنید.

نقش دکوراسیون مطب در برندسازی

همانطور که در موارد بالاتر بررسی کردیم؛ دکوراسیون داخلی مطب است که موجب می‌شود برند یک مطب معتبر شود. برندسازی برای مطب یا کلینیک‌های مختلف بسیار اهمیت دارد چرا که موجب افزایش فروش؛ حفظ مراجعه کنندگان و افزایش مشتریان ثابت و تسهیل در تبلیغات می‌شود. اعتماد سازی بین مراجعه و کلینیک از طریق برندسازی اتفاق می‌افتد. این نکته کلیدی برای طراحی دکوراسیون مطب است که موجب می‌شود برندسازی شما برجسته شود.

پروسه طراحی و اجرا مطب در شرکت پاکاد

  • بازدید و برداشت پلان رایگان
  • طراحی پلان و مشاوره رایگان
  • طراحی سه بعدی مطب یا کلینیک
  • اجرا صفر تا صد مطب کلینیک

شرکت معماری درمانی پاکاد کیست؟

مفتخریم که با بیش از 150 پروژه درمانی مورد اعتماد ترین شرکت معماری در زمینه بازسازی، طراحی و اجرا مراکز درمانی مانند داروخانه، مطب، کلینیک و ساختمان پزشکان در مشهد هستیم! شرکت معماری درمانی پاکاد فعال در حوزه بازسازی مراکز درمان سابقه کار در بیمارستان قائم، بیمارستان بهلول، کلینیک تخصصی کودکان آریان و… را در مشهد دارد. ما فقط در مشهد نیستیم! پروژه‌های پاکاد در شهر‌های مشهد، تهران، همدان و… نیز شامل مطب، داروخانه و مراکز درمان است. شرکت معماری درمانی پاکاد به عنوان پیشگام حوزه درمان در مشهد، برای شما پزشکان و دکتر‌های گرامی تسهیلات ویژه دارد! برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

طراحی و اجرا مطب دکتر اعلمی در مشهد

طراحی و اجرا مطب دکتر رضا زاده در مشهد

طراحی و اجرا مطب دکتر پارسایی در مشهد

طراحی و اجرا مطب دکتر سجادی در گناباد

طراحی مطب دکتر قربانی در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *