گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شما را با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/06/12
مدت زمان اجرا :30 روز
متراژ پروژه :162 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس منوچهری
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – طرح سنگ مشکی
طراحی داروخانه دکتر نوروزی

پروژه طراحی داروخانه دکتر نوروزی

پروژه طراحی داروخانه دکتر نورورزی مشهد ، واقع در خیابان فلاحی است که مساحت این داروخانه 165 متر مربع می‌باشد . طراحی داروخانه دکتر نوروزی در مهر ماه سال 1401 شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد . دکتر نوروزی آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون داروخانه در نظر داشتند در همان ابتدا در مرحله طراحی سه‌بعدی تعیین شد. در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، طراحی اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی ، نورپردازی داروخانه و دکوراسیون چوب طراحی و پیاده سازی شد.
داروخانه دکتر نوروزی ،پیش از طراحی و تغییر کاربری فضای مسکونی بوده است که توسط گروه معماری پاکاد بازسازی دکوراسیون داروخانه شروع شد . به دلیل مسکونی بودن فضا و وجود اتاق در محیط داروخانه به شکلی بود، که یک اتاق انبار و یکی دیگر به اتاق پزشک تغییریافت.

طراحی داروخانه دکتر نوروزی
طراحی داروخانه دکتر نوروزی

قبل و بعد اجرا

کاربری سابق داروخانه دکتر نوروزی یک منزل بود که بخشی از مدت زمان این 30 روز را به تخریب و باز سازی فضا اختصاص دادیم. همه بخش ها اعم از سالن انتظار،بخش پیشخوان ، قفسه بندی و اتاق پزشک با استفاده از سبک مدرن مطابق با قوانین سازمان غذا و دارو در تاسیس داروخانه طراحی و پیاده سازی شد.

رندرهای طراحی

طراحی داروخانه به صورت استاندراد

با توجه به اینکه داروخانه دکتر نوروزی متراژ لازم را برای پیاده سازی تمامی آیتم ها را داشت.
علاوه بر اینکه بخش اصلی داروخانه قسمت انبار و اتاق مشاوره را طراحی کردیم. یک اتاق را به عنوان اتاق پزشک جهت کنترل بهتر بر امور و مشاور به بیماران طراحی و پیاده سازی کردیم.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .