گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1401/07/22
مدت زمان اجرا :30 روز
متراژ پروژه :90 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس رجب پور ، مهندس پیروز نیا
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – چوبی
طراحی داروخانه دکتر تقی‌زاده

پروژه طراحی داروخانه دکتر تقی‌زاده

داروخانه دکتر تقی‌زاده واقع در خیابان کلاهدوز است که مساحت این داروخانه 90 متر مربع می‌باشد . طراحی داروخانه دکتر تقی‌زاده درسال 1401 شروع شد و 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد. آیتم های مد نظر ابتدا در هنگام طراحی سه‌بعدی تعیین شد. به دلیل اینکه دکتر تقی‌زاده صاحب ملک بودند از متریال هایی به کار بردیم که کیفیت و ماندگاری در سال های طولانی داشته باشد. در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی و نورپردازی داروخانه اجرا و پیاده سازی شد. همان طور که اشاره شد به دلیل شخصی بودن ملک یکی از چالش های پر رنگ این پروژه میتوان به مرحله انتخاب متریال ها و نصب اشاره کرد.
دکتر تقی‌زاده به دنبال با کیفیت ترین متریال ها برای طراحی داخلی داروخانه بودند . پیداکردن متریال شیک با کیفیت مطابق با طراحی سه بعدی پروژه دشوار بود.

طراحی داروخانه دکتر تقی‌زاده
طراحی داروخانه دکتر تقی‌زاده

قبل و بعد اجرا

دکتر تقی‌زاده برای طراحی دکوراسیون داروخانه و اجرای دکوراسیون چوب به شکل حرفه ای ، به دنبال چندین طراح متخصص در این زمینه بودند.
در نظر داشتند که طراحی را به صورت استاندراد مطابق با قوانین سازمان غذا و دارو پیاده سازی کنند.
دکتر تمامی نمونه کار های برترگروه معماری پاکاد را مشاهده کردند. در انتها علاوه بر طراحی دکوراسیون محیط درمانی، اجرا و پیاده سازی طرح را از اواخر مهر ماه سال 1401 به ما سپردند.

رندرهای طراحی

سبک طراحی دکوراسیون داروخانه تقی‎‌زاده

داروخانه دکتر تقی زاده به سبک مدرن طراحی شد. به دلیل مدرن بودن سبک داروخانه در طراحی آن نهایت سادگی را به کار بردیم. با استفاده از رنگ های درمانی ،گرین وال های مختلف، ترکیب رنگی ملایمی را به کار بردیم که در نهایت یک داروخانه ساده و شیک ایجاد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .