گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1401/04/30
مدت زمان اجرا :30 روز
متراژ پروژه :45 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس رجب پور
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – طلایی
طراحی داروخانه دکتر نقیبی

پروژه طراحی داروخانه دکتر نقیبی

داروخانه دکتر نقیبی مشهد، واقع در خیابان امامیه است که مساحت این داروخانه 45 متر مربع می‌باشد. طراحی داروخانه دکتر نقیبی در تیر ماه سال 1401 شروع شد. این پروژه با توجه به آیتم هایی که داشت به مدت 30 روز زمان برد.دکتر نقیبی تنها در برخی از آیتم ها و بخش های داروخانه قصد بازسازی داشتند. پس از مشاوره و شناسایی نیاز مشتری و همین طور مطلع شدن از هزینه طراحی دکوراسیون داروخانه اقدام به طراحی سه بعدی از فضا کردیم.
در این بازه زمانی 30روزه عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، طراحی اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی، نورپردازی داروخانه و همین طور دکوراسیون چوب طراحی و پیاده سازی شد.

از چالش های این پروژه متراژ آن بود . با توجه به متراژ داروخانه و استاندارد هاو قوانین تاسیس داروخانه باید با پروژه مطابقت پیدا می کرد، پس از تایید شروع به طراحی کردیم.
در نهایت دکوراسیون داروخانه باید به شکلی طراحی و پیاده سازی می شد که علاوه بر داشتن فضایی بهینه با ظرفیت بالا، دکوراسیون زیبا نیز ایجاد می‌شد .

طراحی داروخانه دکتر نقیبی
طراحی داروخانه دکتر نقیبی

قبل و بعد اجرا

با توجه به میزان مساحت داروخانه، دکتر تقیبی طراحی دکوراسیون به صورت بهینه و هیمن طور طراحی داخلی مناسب برایشان از اهمیت بالایی برخوردار بود.
پس از آشنایی با گروه معماری پاکاد در فضای مجازی و مشاهده نمونه کار های طراحی دکوراسیون داروخانه کوچک و دیگر طراحی داروخانه در مشهد همکاری با تیم معماری پاکاد را شروع کردند.

رندرهای طراحی


طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر نقیبی سبک مدرن طراحی و اجرا شد.
همان طور که مشاهده می کنید پیش از پیاده سازی دکوراسیون داروخانه ، فضا به صورت سه بعدی طراحی و به دکتر ارائه شد .
بعد از بررسی نهایی و تایید دکتر ، گروه معماری پاکاد پیاده سازی و اجرای طرح را آغاز کردند.


ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .