گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شما را با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/06/12
مدت زمان اجرا :40 روز
متراژ پروژه :60 متر مربع
سبک :نئو کلاسیک
طراح :مهندس منوچهری
ناظر پروژه :مهندس زحمتی
رنگ پروژه :سفید – طرح سنگ مشکی
طراحی داروخانه در خیابان هاشمیه

پروژه طراحی داروخانه در خیابان هاشمیه

این داروخانه واقع در خیابان هاشمیه با متراژ 60 متر مربع می‌باشد. استارت طراحی این پروژه در تاریخ شهریور ماه 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد.
طراحی و بازسازی داروخانه از زمان آغاز تا زمان اتمام با توجه به تغییراتی که مدنظر داشتند، به مدت 40 روز زمان برد.
سبک انتخاب دکتر برای طراحی دکوراسیون داروخانه سبک نئو کلاسیک بود، به در خواست خود کارفرما در برخی از بخش های داروخانه از متریال های کلاسیک به کار بردیم.
به طور کلی در این مدت زمان عملیات طراحی سه بعدی داروخانه ، تخریب و بازسازی نهایی انجام شد .
آیتم های طراحی این پروژه شامل قفسه بندی سرتاسر داروخانه، ایجاد پنجره دارویی ، ایجاد اتاق مشاوره ، طراحی بخش پیشخوان داروخانه، طراحی سالن انتظار، انبار داروخانه و طراحی بخش مدیریت می‌شود.
لازم به ذکر است در طراحی دکواسیون این داروخانه پیش از پیاده سازی طرح به طور کامل با آنچه سلیقه و نیاز پزشک بود، مطابق با قوانین سازمان غذا و دارو پیاده سازی شد.

قبل و بعد اجرا

طراحی این داروخانه ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک می‌باشد.
به دلیل اینکه داروخانه چندین نما در بخش بیرونی داشت . جهت بهتر بودن فضای بیرونی،در سبک نمای بیرونی داروخانه و همین طور قسمت طراحی پیشخوان از سبک نئو کلاسیک بهره بردیم.
در قسمت طراحی سیستم روشنایی داروخانه و طراحی قفسه های داروخانه، به جهت اینکه فضای بسیار بهینه و شیکی را داشته باشیم، از سبک مدرن استفاده کردیم.

رندرهای طراحی

برای این داروخانه چندین رندر با توجه به انچه دکتر مد نظر داشتند، طراحی شد. تا در نهایت آنچه مطابق با سلیقه پزشک است، دقیقا پیاده سازی شود.
در طراحی این رندر ها شیوه قفسه بندی تمام قسمت های داروخانه با جزئیات طراحی شد، و همین طور برای تطابق داشتن بیشتر با طراح پیاده سازی نهایی. شکل دقیق نورپرردازی سقف شیوه کناف کاری ها در رندر نیز دیده می شود.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .