گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1401/04/30
مدت زمان اجرا :45 روز
متراژ پروژه :100 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس منوچهری
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – کرم
داروخانه دکتر عدالتی مشهد

پروژه طراحی داروخانه دکتر عدالتی

داروخانه دکتر عدالتی مشهد، واقع در بلوار کلاهدوز است که مساحت این داروخانه 100 متر مربع می‌باشد. طراحی داروخانه دکتر عدالتی در تیرماه 1401 شروع شد و به مدت 45 روز تا اتمام پروژه زمان برد. دکتر عدالتی قبل از این پروژه در زمینه طراحی دکوراسیون داروخانه با پاکاد همکاری داشتند. این بار هم در زمینه طراحی دکوراسیون و باز سازی داروخانه به صورت صفر تاصد همکاری با گروه معماری پاکاد را شروع کردند. در این پروژه همانند طراحی داروخانه قبل، تم های رنگی و نوع طراحی پیشخوان تقریبا به صورت یکسان پیاده سازی شد.
فضای پروژه دکتر عدالتی پیش از باز سازی کاربری مهد کودک را داشت. این ساختمان در طبقات منفی 1، همکف و طبقه دوم به ساختمان پزشکان تغییر کاربری داده شد. به طور کلی این داروخانه چالش اذیت کننده ای برای طراحی نداشت و از مزیت های آن می‌توان به مناسب بودن میزان متراژ داروخانه اشاره کرد که مطابق با استاندارد ها و قوانین سازمان غذا و دارو می باشد. در این داروخانه برای فروش محصولات آرایشی بهداشتی و مکمل های بدنسازی به طور کلی پیشخوان های مجزایی برای آن طراحی شد .

قبل و بعد اجرا

پیش از این پروژه، دکتر عدالتی در گذشته با گروه معماری پاکاد آشنا بود طراحی داروخانه سابق خودرا به ما سپرده بودند. این بار نیز پس از تغییر و جابجایی مکان با توجه به شناختی که از تیم پاکاد داشتند، مجدد همکاری با
گروه معماری پاکاد را آغاز کردند.

رندرهای طراحی

سبک طراحی دکوراسیون داروخانه عدالتی

سبک طراحی دکوراسیون داروخانه عدالتی طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر پگاه عدالتی به سبک مدرن طراحی و اجرا شد.
با توجه به اینکه دکتر عدالتی صاحب ملک بودند و فضا استیجاری نبود ، در طراحی دکوراسیون داروخانه از متریال های با کیفیت با ماندگاری بالا بهره بردیم.
طبیعتا متریال های با کیفیت و ماندگار هزینه بالایی دارند اما موجب می‌شود داروخانه پس از گذشت چند سال باز هم ظاهر اولیه خودرا داشته باشد .

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .