گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1400/05/14
مدت زمان اجرا :90 روز
متراژ پروژه :120 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :گروه معماری پاکاد
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – طوسی – چوب
طراحی مطب دکتر جوکار

پروژه طراحی مطب دکتر جوکار

پروژه طراحی مطب دکتر جوکار ، واقع در خیابان ابن سینا است که مساحت این مطب 120 متر مربع می‌باشد . طراحی مطب دکتر جوکار در مرداد ماه 1400 شروع شد و به مدت 90 روز تا اتمام پروژه زمان برد .
دکتر جوکار برای دکوراسیون مطب خود سبک کلاسیک و نئو کلاسیک را انتخاب کردند. پیش از پیاده سازی و اجرای طرح چندین نمونه طراحی سه بعدی برای دکتر جوکار طراحی و ارائه کردیم و در نهایت طرح انتخاب شده به اجرا رسید. در این بازه زمانی ،باز سازی ساختمان ، اجرای دکوراسیون چوب ، طراحی و نصب کانتر پذیرش مطب ،پارتیشن بندی اتاق درمان، ایجاد اتاق پزشک ، سیم کشی و نورپردازی مطب طراحی و پیاده سازی شد.
از چالش های اول طراحی دکوراسیون مطب دکتر جوکار ابتدا می‌توان به بازسازی آن اشاره کرد، این پروژه دو واحد بود که آن را در مرحله استارت به یک واحد مستقل تبدیل کردیم. تغییر تاسیسات در ساختمان گام بعدی چالش ها بود در این مرحله رایزرهای عمودی ساختمان را تغییر دادیم . از دیگر چالش های مهم این پروژه تعویض رنگ دیوار ها بود. جنس دیوار ها پنل روکش چوب بود که برای تعویض رنگ آنها ملزم به استفاده از رنگ پلی‌اورتان شدیم. با توجه به بوی نامناسب این رنگ موجب تعطیل شدن مطب به مدت چند روز شد .

طراحی مطب دکتر جوکار
طراحی مطب دکتر جوکار

قبل و بعد اجرا

مطب دکتر جوکار دو واحد کاملا مجزا داشت که باید این دو طبقه را باهم به صورت یک واحد مستقل ایجاد می‌کردیم.
به دلیل قدیمی بودن و داشتن یک سری از مشکلات در بخش تاسیسات ساختمان، اقدام به طراحی مجددکردیم.
تغییر تاسیسات و رایزر های عمودی ساختمان کردیم. در نهایت فضایی استاندارد مطابق با قوانین سازمان غذا و دارو وهمین طور سلیقه و نیاز های پزشک پیاده سازی کردیم.

رندرهای طراحی

با توجه به تغییرات بسیار حساسی که دکتر جوکار در پروژه خود مد نظر داشت، به دنبال یک تیم حرفه ای در زمینه طراحی دکوراسیون مطب در مشهد و باز سازی آن به صورت صفر تا صد بودند. بعد از آشنایی با تیم پاکاد و مشاهده نمونه کارهای گروه معماری پاکاد، همکاری با ما را آغاز کردند.
پیش از پیاده سازی پروژه به صورت نهایی، ابتدا تمامی آیتم هارا به صورت سه بعدی طراحی کردیم. تا دکتر جوکار هر آنچه مد نظر دارند را به صورت کامل در طراحی ها مشاهده کنند.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .