گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی مانند طراحی داروخانه و طراحی مطب گرد هم آورده، تا پروژه های شما را با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند.
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد.

تاریخ :1402/10/28
مدت زمان اجرا :21 روز
متراژ پروژ:60 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس رجب پور
ناظر پروژه :مهندس ظفری
رنگ پروژه :سفید – چوب – سبز
طراحی داروخانه دکتر تفضلی

پروژه طراحی داروخانه دکتر تفضلی

طراحی داروخانه دکتر تفضلی واقع درخیابان بلوار امامیه به مساحت 60 متر مربع بود. برداشت پلان مرحله طراحی سه بعدی این پروژه، در اواخر دی ماه سال 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد. کارفرما آیتم ها و بخش های مختلفی را برای طراحی دکوراسیون داروخانه خود در نظر داشتند. گروه معماری پاکاد تمامی آیتم ها را تنها در 21 روز به صورت صفر تا صد طراحی و پیاده سازی کرد. در این بازه زمانی داروخانه به طور کامل مطابق با نیاز دکتر و استاندارد های سازمان غذا و دارو، طراحی شد.
آیتم های طراحی دکوراسیون داروخانه شامل طراحی بخش سالن انتظار، طراحی پیشخوان پذیرش ، طراحی اتاق مشاوره و سیستم نورپردازی بود که ابتدا به صورت سه بعدی طراحی شد .
به جهت خدمات رسانی بهتر به مشتریان فضای پیشخوان را به گونه ای طراحی کردیم که در صورت شلوغ شدن داروخانه رفت آمد مراجعین در آن راحت باشد.

رندرهای طراحی

روند طراحی دکوراسیون داروخانه

داروخانه دکتر تفضلی واقع در خیابان امامیه یکی از پروژه هایی بود که کارفرما درخواست داشتند در سریع ترین زمان ممکن پیاده سازی شود. داشتن سرعت عمل یکی از چالش های مهم تیم پاکاد بود. طراحی و پیاده سازی دکوراسیون این داروخانه به طور کلی تنها در 21 روز انجام شد.
طراحی سه بعدی این پروژه توسط مهندس رجب پور انجام شد و ناظر پروژه جهت پیاده سازی و اجرای طرح مهندس ظفری بودند.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند