داروخانه, طراحی دکوراسیون داروخانه

بازسازی دکوراسیون داروخانه چه نکاتی دارد؟ استاندارد های بازطراحی داروخانه

بازسازی دکوراسیون داروخانه چه نکاتی دارد

مقدمه :

بازسازی دکوراسیون داروخانه چه نکاتی دارد ؟ هر کسب و کاری بعد از مدتی طولانی نیاز به به بازسازی و بازطراحی خواهد داشت و داروخانه ها نیز از این قاعده مجزا نیستند! امروزه داروخانه های بسیاری با امکانات و دیزاین داخلی داروخانه مدرن به وجود آمده اند که داروخانه های قدیمی با دیزاین های داخلی قدیمی در مقابل آن ها به چشم نمی‌آیند بنابراین بازطراحی دکور داروخانه نیز الزامی و موثر در برند شما خواهد بود.

  1. چرا بازسازی دکوراسیون داروخانه ضروری است؟

  2. بازطراجی دکوراسیون داروخانه چه قدر زمان می‌برد؟

  3. بازسازی دکوراسیون داروخانه چه استاندارد هایی دارد؟

  4. نقش هدف در بازطراحی دکوراسیون داروخانه چیست؟

  5. هزینه‌های بازسازی دکوراسیون داروخانه چه قدر است؟

  6. مهم ترین نکات در بازطراحی دکوراسیون داروخانه چیست؟

1-چرا بازسازی دکوراسیون داروخانه ضروری است؟

همانطور که در مقدمه مقاله عنوان کردیم؛ نباید از این نکته حیاتی غافل شد که طراحی دکوراسیون داروخانه هم به مرور زمان قدیمی می‌شود و جلوه خود را از دست می‌دهد. بازسازی دکوراسیون داخلی داروخانه برای هر داروخانه‌ ای پس از 10 تا 15 سال یک امر کاملا ضروری است! تصور کنید که داروخانه شما مشتریان ثابت و غیر ثابتی دارد. برای جذب مشتریان غیر ثابت که به صورت اتفاقی یا موردی داروخانه شما رو را برای دریافت خدمات انتخاب خواهند کرد، یکی از فاکتور های مهم انتخاب جلوه و طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه است!

دلایل کاهش مراجعه کننده به داروخانه

بنابراین در صورتی که طراحی داروخانه شما قدیمی و به روز نباشد یا دکوراسیون داخلی داروخانه شما بازسازی نشده باشد، ممکن است مراجعه کنندگان بسیاری از رجوع به داروخانه شما خودداری کنند. در میان مشتریان ثابت نیز قطعا بسیاری از آن ها به علت نزدیکی یا آشنایی با داروخانه شما از شما خرید می‌کنند. حال تصور کنید یک داروخانه جدید با امکانات و دکوراسیون مدرن در نزدیکی محیط داروخانه شما شروع به کار کرده است ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

مشتریان و مراجعه کنندگان شما نیز به آن داروخانه سر خواهند زد و شما را با آن داروخانه جدید و مدرن مقایسه خواهند کرد. تا اینجا دانستیم برای جذب مشتریان جدید که غیر ثابت هستند و همچنین برای حفظ مشتریان قدیمی که ثابت هستند نیاز به بازطراحی داروخانه است.
از طرفی امکاناتی نظیر اتاق مشاوره دارویی یا متود های چینش قفسه که در سال های اخیر ترند شده هستند نیز در داروخانه های بازسازی نشده وجود ندارد که این امر موجب می‌شود بسیاری از داروخانه های تازه افتتاح شده که سابقه طولانی در امر اداره داروخانه نیز ندارند از شما پیشی بگیرند.

امیدواریم دلایل گروه معماری درمانی پاکاد که به صورت تخصصی در زمینه معماری پزشکی فعال است برای بازسازی دکور داروخانه شما قانع کننده بوده باشد. در ادامه به مهم ترین عنصر های مهم که شما دکتر ها و داروساز های محترم باید به آن توجه کنید نظیر زمان در بازسازی داروخانه و هزینه در بازسازی داروخانه بررسی و تحلیل اساسی خواهد شد.

2-بازطراحی دکوراسیون داروخانه چه قدر زمان می‌برد؟

بازطراحی دکوراسیون داروخانه بیشتر از طراحی دکوراسیون داروخانه کوچک زمان نمی‌برد! درواقع طراحی نقشه دکوراسیون داخلی در بازسازی یا طراحی فرایند یکسانی است اما در زمینه طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی داروخانه باید در نظر داشت که بازسازی یا بازطراحی دکوراسیون داخلی داروخانه زمان بر تر است! چرا که تخریب اولیه فضا داروخانه قبلی نیز به بازه زمانی پروژه طراحی و اجرا دکوراسیون داروخانه خواهد افزود.
در نتیجه زمان تخریب نیز به زمان حدودی یک ماه برای طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی داروخانه اضافه خواهد شد که قابل توجه است. دکتر های محترم می‌بایست هنگام بازطراحی یا بازسازی داروخانه مشتریان خود را از زمان شروع بازسازی و پایان آن آگاه کنند تا در برند ایشان لطمه وارد نشود و همچنین مخاطب آگاه باشد چه زمانی می‌تواند شروع کار مجدد داروخانه را دنبال کند. طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه فرایندی زمان بر نیست به شرطی که در انتخاب نقشه و پلان و همچنین خرید مواد و متریال اولیه وقفه ایی از طرف کارفرما ایجاد نشود.

3-بازسازی دکوراسیون داروخانه چه استاندارد هایی دارد؟

داروخانه بازطراحی شده باید شرایط آیین نامه تاسیس داروخانه و مدیریت آن که توسط سازمان غذا و دارو تهیه و تنظیم شده، نقض نشود.

در باز سازی داروخانه طراحی اتاق مشاوره دارویی یا همان طراحی اتاق مشاوره نیز باید شامل آن باشد .

در داروخانه نوین بهتر است از سبک های مدرن امروزی استفاده کرد در غیر این صورت متود و طراحی کلاسیک را با متریال امروزی طراحی و اجرا خواهد شد

داروخانه‌نوین و بازطراحی شده بهتر است از سبک های مدرن امروزی استفاده کرده و در غیر این صورت متود کلاسیک را با متریالی امروزی سر لوح طراحی و اجرا خود قرار دهد.

4-نقش هدف در بازطراحی دکوراسیون داروخانه چیست؟

هدف در بازسازی داروخانه بسیاراهمیت دارد. برای مثال ممکن است هدف شما افزودن امکانات جدید به داروخانه باشد تا با آن امتیاز بیشتری در ربته بندی داروخانه ها دریافت کنید یا ممکن است هدف شما تغییر دکوراسیون داخلی و ایجاد تنوع برای مشتریان و کارمندان باشد و همچنین ممکن است هدف شما افزودن بخش دارویی جدید مانند محصولات آرایشی و بهداشتی یا بخش داروهای بدنسازی باشد. بنابراین هدف شما در نوع و شیوه بازسازی داروخانه بسیار مهم است و می‌تواند موجب تفاوت در روند طراحی و اجرا ویترین داروخانه شما شود. بنابراین قبل از بازطراحی داروخانه هدف خود را از بازطراحی آن مشخص کنید.

5-هزینه‌های بازسازی دکوراسیون داروخانه چه قدر است؟

هزینه های بازسازی دکوراسیون داروخانه متنوع است اما در بازسازی دکوراسیون داروخانه، هزینه تخریب به آن افزوده می‌شود. هزینه طراحی داروخانه کوچک به دو صورت است : طراحی دکوراسیون داروخانه و اجرا دکوراسیون طراحی شده برای داروخانه ، بنابراین باید در نظر گرفت که هزینه نقشه اولیه برای عموم داروخانه‌های کوچک ثابت است، اما هزینه اجرا دکور داروخانه می‌تواند بسیار متنوع بر اساس جنس و کیفیت مواد و متریالی که در آن استفاده می‌شود باشد. شما می‌توانید ضمن هماهنگی و تماس و دریافت مشاوره رایگان با گروه معماری پاکاد از هزینه‌های طراحی داروخانه کوچک به طور کامل آگاه شوید. ارائه پلان دو بعدی و بازدید رایگان و همچنین مشاوره کاملا حرفه‌ای از عموم سرویس ها و خدمات پاکاد برای شما دکترها و داروساز های محترم است.

6-مهم ترین نکات در بازطراحی دکوراسیون داروخانه چیست؟

مهم ترین نکته در بازطراحی دکوراسیون داروخانه این است که هدف خود را مشخص کنید و در صورت امکان از متریال سابق استفاده کنید و یا قفسه ها و کانتر داروخانه قبلی را در ورقه های چوبی جدید استفاده کنید که هزینه های شما را بالانس کند.

7- بازسازی دکوراسیون داروخانه چه اثری در برند داروخانه خواهد گذاشت؟

1. برند شما را تقویت می‌کند

2. مخاطب شما را بروز و مدرن می‌داند

3. مراجعه کنندگان را فعال و پویا می‌کند

4. بیماران و مراجعه کنندگان شما را به خاطر خواهند سپرد

5. داروخانه شما قدیمی شناخته نمی‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *