گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1398/06/25
مدت زمان اجرا :30 روز
متراژ پروژه :95 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :گروه معماری پاکاد
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – طلایی

پروژه طراحی داروخانه دکتر سلماسی

داروخانه دکتر سلماسی مشهد، واقع در بلوار بعثت است که مساحت این داروخانه 95 متر مربع می‌باشد. طراحی داروخانه دکتر سلماسی در مرداد ماه 1398 شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد .
دکتر سلماسی تنها در برخی از آیتم ها و بخش های داروخانه قصد بازسازی داشتند که پس از مشاوره و شناسایی نیاز مشتری و همین طور بعد از مطلع شدن از هزینه طراحی دکوراسیون داروخانه اقدام به طراحی سه بعدی از فضا کردیم.
در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، طراحی اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی، نورپردازی داروخانه و دکوراسیون چوب طراحی و پیاده سازی شده‌است .
علاوه بر اینها در انتهای سالن داروخانه دکتر سلماسی به دلیل وجود اختلاف سطح، توسط پارتیشن جدا سازی شد. این بخش دیگر با قفسه ها طراحی نشد و بجای آن کمد و محصولات مکمل بدنسازی قرار گرفت. به طور کلی پروژه طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر سلماسی در مشهد، چالش سختی در هنگام طراحی و پیاده سازی برای طراحان نداشت.

قبل و بعد اجرا

دکتر سلماسی از جمله پزشکانی بودند که طراحی دکوراسیون داروخانه برایشان اهمیت بالایی داشت .
آقای سلماسی پیش از آشنایی با گروه معماری پاکاد با همکاران خود در زمینه طراحی فضای درمانی و تاثیرات طراحی دکوراسیون داروخانه با معماری سبز صحبت کردند.
با نمونه کارهای تیم پاکاد آشنا شدند. و همکاری با گروه معماری پاکاد را آغاز کردند.

رندرهای طراحی

طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر سلماسی به سبک مدرن طراحی و اجرا شد.
همان طور که مشاهده می کنید پیش از پیاده سازی دکوراسیون داروخانه ، فضا به صورت سه بعدی طراحی و به دکتر ارائه شد .
بعد از بررسی نهایی و تایید دکتر ، گروه معماری پاکاد پیاده سازی و اجرای طرح را آغاز کردند.


ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .