گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1401/07/10
مدت زمان اجرا :30 روز
متراژ پروژه :65 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس منوچهری
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – کرم
طراحی داروخانه دکتر انصاری‌پور

پروژه طراحی داروخانه دکتر انصای‌پور

پروژه طراحی داروخانه دکتر انصاری پور مشهد ، واقع در بلوار کلاهدوز است که مساحت این داروخانه 65 متر مربع می‌باشد . طراحی داروخانه دکتر انصاری‌پور در مهرماه ماه سال 1401 شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد . دکتر انصاری پور آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون داروخانه در نظر داشتند در همان ابتدا در مرحله طراحی سه‌بعدی تعیین شد.
در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ،طراحی پیشخوان داروخانه،طراحی اتاق مشاوره داروخانه، سیم کشی ، نورپردازی داروخانه و دکوراسیون چوب طراحی و پیاده سازی شد.
از چالش های این پروژه می‌توان به اختلاف سطح در بخش انبار نسبت به بخش اصلی داروخانه اشاره کرد. با وجود این اختلاف طراحی قفسه ها باید به گونه ای پیاده سازی میشد، که همه قفسه ها به طور یکدست در یک ارتفاع می‌بودند . از چالش های دیگر این داروخانه می توان به بخش طراحی اتاق مشاوره بگوییم ، بخش ورودی این داروخانه نیز به طور هم سطح نبود و بخشی پرت را ایجاد کرده بود ، با توجه به اینکه مساحت این بخش مطابق با استاندارد های طراحی اتاق مشاوره بود ، فضای مشاوره در این قسمت قرار گرفت .

طراحی داروخانه دکتر انصاری‌پور
طراحی داروخانه دکتر انصاری‌پور

قبل و بعد اجرا

دکتر انصاری پور برای طراحی دکوراسیون داروخانه و اجرای دکوراسیون چوب به شکل حرفه ای ، به دنبال چندین طراح متخصص در این زمینه بودند تا طراحی را به صورت استاندراد مطابق با قوانین سازمان غذا و دارو پیاده سازی کنند.
پس از مشاهده نمونه کارهای تیم پاکاد علاوه بر طراحی دکوراسیون محیط درمانی‌شان ، اجرا و پیاده سازی طرح را به ما سپردند .
در مهر ماه سال 1401همکاری با ما را آغاز کردند.

رندرهای طراحی

سبک طراحی دکوراسیون داروخانه انصاری‌پور

داروخانه دکتر انصاری پور به سبک مدرن طراحی شد. به دلیل مدرن بودن سبک داروخانه در طراحی آن نهایت سادگی را به کار بردیم. با استفاده از رنگ های درمانی ، ترکیب رنگی ملایمی را به کار بردیم که در نهایت یک داروخانه ساده و شیک ایجاد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .