گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/03/04
مدت زمان اجرا :40 روز
متراژ پروژه :120 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس منوچهری
ناظر پروژه :تیم پاکاد
رنگ پروژه :سفید – طرح چوب – طوسی
طراحی داروخانه مهاباد

پروژه طراحی داروخانه مهاباد

طراحی داروخانه مهاباد واقع در آذربایجان غربی به مساحت 120 متر مربع می‌باشد. که طراحی‌سه بعدی آن در خرداد ماه سال 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد.
با توجه به آیتم هایی که دکتر برای بازسازی داروخانه مدنظر داشتند، مدت زمان طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه حدود 40 روز زمان برد. در این بازه زمانی عملیات طراحی و نصب پیشخوان داروخانه، طراحی قفسه های دارویی، طراحی سیستم نورپردازی و طراحی بهینه بخش انبار داروخانه انجام شد.
باتوجه به آیتم ها و قوانینی که سازمان غذا ودارو در تاسیس یک داروخانه تعیین کرده یک داروخانه هرچند از متراژ کمی برخوردار باشد. باید برخی از آیتم ها به جهت خدمات رسانی بهتر، در آن اجرا شود. امروزه نگرانی برخی از پزشکان و داروسازان در همین زمینه می‌باشد. پزشکان به دنبال یک معمار و طراح حرفه ای هستند تا در متراژ و مساحت پایین یک فضای بهینه و عالی طراحی کنند.
پروژه داروخانه مهاباد جزو داروخانه هایی بود که متراژ مناسب برای پیاده سازی تمامی آیتم های مد نظر سازمان غذا و دارو داشت که به خوبی طراحی و اجرا شد .

قبل و بعد اجرا

با توجه به متراژی که این داروخانه داشت ، مساحت قابل توجهی را در طراحی داوخانه برای قسمت انبار اختصاص دادیم.
به جهت بهتر دیده شدن محصولات و جلو گیری از ایجاد خطا و اشتباه در خواندن و تحویل دارو به مراجعین ، سیستم نورپردازی تعبیه شد.
در قسمت انبار بخشی را برای یخچال طراحی کریم تا داروهایی که باید در دمای پایین نگهدای شود داخل یخچال قرار بدهیم.
در ناحیه انبار به جهت دسترسی بهتر و افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با بخش اصلی پنجره داویی تعبیه کردیم.

رندرهای طراحی

داروخانه مهاباد یکی از چالش هایی که برای طراحان ما داشت، مسافت و دوری پروژه بود. با توجه به این مساحت باعث شد بصورت مجازی از داروخانه بازدید داشته باشیم .
در این بازدید پس از دریافت مشخصات لازم از متراژ و مساحت داروخانه و همین طور ستون ها و دیواره های موجود در داروخانه، طراحی سه بعدی داروخانه را آغاز کردیم.
با استفاده از ترکیب رنگی سفید ، طوسی و طرح چوب داروخانه به سبک مدرن طراحی شد .

طراحی پیشخوان داروخانه

درصورتی که پیشخوان داروخانه به صورت اصولی و استاندارد طراحی شود، مراجعین داروخانه به هرمیزان افزایش پیدا کند، اشتباهی در انتخاب دارو نمی‌شود و همین طور سرعت پاسخ گویی کادر پرسنل کاهش پیدا نمی‌کند. باتوجه به متراژ متناسب داروخانه مهاباد در قسمت طراحی پیشخوان یک فضای گسترده ایجاد کردیم، تا سرعت پاسخ گویی به مراجعین بالا باشد.
و همین طور در صورت شلوغ شدن، مرم به راحتی در آن رفت آمد داشته باشند.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .