موقعیت مکانی پروژه:خیابان چمران
متراژ پروژه:70
مدت زمان انجام پروژه:30 روز
بازه انجام پروژه:1402/06/30-1401/05/03

مقدمه پروژه:

پروژه طراحی مطب دکتر صراف، واقع در خیابان چمران است که مساحت این مطب 70 متر مربع می‌باشد . طراحی مطب دکتر صراف در مرداد ماه 1401 شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد .

طراحی دکوراسیون مطب دکتر صراف که شامل رنگ بندی ها ، میزان نورپردازی محیط،شیوه طراحی اتاق دیزاین و…با توجه به حوضه فعالیت دکتر و بیماران مراجعه کننده، اجرا شد.

در این بازه زمانی باز سازی صفر تاصد ، تغییر تاسیسات ، اجرای دکوراسیون چوب ، طراحی و نصب کانتر پذیرش مطب ،اتاق درمان ، سیم کشی و افزایش کیفیت نورپردازی مطب طراحی و پیاده سازی شده .

چالش های پروژه طراحی دکوراسیون مطب دکتر صراف :

ساختمان مطب دکتر صراف فضایی نو ساز بود که برخی از دیزاین های طراحی مانند کناف کاری و نورپردازی از قبل اجرا کرده بودند. دکتر صراف درخواست دیزان و طراحی بسیار ساده فضا را داشتند که با توجه به معیار های دکتر فضایی ساده و مینیمال پیاده سازی کردیم . به طور کلی اجرای این پروژه چالش خاصی به همراه نداشت .

سبک طراحی مطب دکتر حق پرست به چه صورت است؟

طراحی دکوراسیون مطب دکتر صراف کاملا به صورت مدرن اجرا شد.

چرا دکتر صراف گروه معماری پاکاد را انتخاب کرد؟

با توجه به حوضه فعالیت دکتر صراف ، ایشان به دنبال یک تیم حرفه ای که به خوبی با طراحی محیط های درمانی و طراحی دکوراسیون داروخانه در مشهد آشنا باشند و بتوانند محیط استاندارد طراحی کنند، بودند که با گروه معماری پاکاد در فضای مجازش آشنا شدند و بعد از مشاهده نمونه کار ها همکاری با تیم پاکاد را آغاز کردند .

تصاویر فضای مطب دکتر صراف

آدرس مطب دکتر صراف کجاست؟

آدرس : مشهد ، میدان بیمارستان امام رضا، خیابان چمران 13،ساختمان پزشکان المان
نشانی وب سایت مطب دکتر افشین صراف جهت دریافت نوبت : سایت مطب دکتر افشین صراف