گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ پروژه :1403/08/12
مدت زمان طراحی :14 روز
متراژ پروژه :110 متر
طراح پروژه :مهندس پیروز نیا ، مهندس منوچهری
سبک :مدررن
طراحی مطب دندانپزشکی دکتر نجفی

پروژه طراحی مطب دندانزشکی دکتر نجفی

طراحی مطب دکتر عظیمی واقع در خیابان کلاهدوز به مساحت 120 متر مربع بود. برداشت پلان مرحله طراحی سه بعدی این پروژه، در آبان ماه سال 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد.
دکتر نجفی در طراحی دکوراسیون مطب خود آیتم ها و بخش های مختلفی را برای طراحی دکوراسیون مطب خود در نظر داشتند. گره معماری پاکاد تمامی آن ها را در 14 روز به صورت سه بعدی فضای دندانپزشکی مطب را طراحی‌کرد.
در این بازه زمانی تمامی بخش های مطب دندانپزشکی دکتر نجفی با توجه به آیتم ها و بخش هایی که در نظر داشتند و همین طور استاندارد های سازمان غذا و دارو، طراحی شد.
آیتم های طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی شامل طراحی سالن انتظار ، طراحی اتاق پزشک ، طراحی پیشخوان و طراحی سیستم نورپردازی می‌باشد.
به جهت خدمات رسانی بهتر به مشتریان بخش سالن انتظار طراحی استانداردی رو پیاده سازی کردیم. ازین رو مراجعین در مدت زمان انتظار می‌توانند در یک فضای مناسب و شیک باشند.

قبل و بعد از طراحی

با توجه به ویوی رو به شهری که این ساختمان در چندین بخش خود داشت، فضا را به شکلی طراحی کردیم که اتاق پزشک به همراه یونیت دندانپزشکی در این نواحی قرار بگیرد.
استفاده از نمای شهر در طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی فضای خاصی و غیر تکراری را ایجاد می‌کند.
به دلیل اینکه دکتر و مراجعه کننده بیشترین زمان را در اتاق پزشک می‌باشند، اتاقی که بیشترین نما به بیرون داشت برای اتاق پزشک طراحی کردیم.

همانطور که در تصویر قبل از طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی دکتر نجفی مشاهده می کنید به جهت راحتی بیشتر سیستم نورپردازی را تقویت کردیم.
در قسمت طراحی دیوار ها نیز از رنگ و کاغذ دیواری بهره برده ایم.

رندرهای طراحی

طراحی مطب دندانپزشکی دکتر نجفی به سبک مدرن اجرا شد .
همانطور که در رند های آن مشاهده می کنید، تمام بخش ها و اتاق های مطب دندانپزشکی به صوت صفر تا صد با در نظر گرفتن جزئیات کامل هر بخش طراحی شد .

اصلاحیه طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی

با توجه به حساسیت هایی که کارفرما در طراحی ها داشتند ما چندین طرحی مطابق با انچه مدنظر داشتند ایجاد کردیم. تلاش کردیم در طراحی مطب از ترکیب رنگی های خاص استفاده کنیم تا محیط ها تکراری نشود.


ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .