گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ پروژه :1401/11/10
مدت زمان طراحی :14 روز
متراژ پروژه :120 متر
طراح پروژه :مهندس منوچهری
سبک :کلاسیک
طراحی مطب دندانپزشکی دکتر ولی زاده

پروژه طراحی مطب زیبایی دکتر ولی‌زاده

طراحی مطب زیبایی دکتر ولی‌زاده واقع در خیابان کلاهدوز به مساحت 120 متر مربع بود. برداشت پلان مرحله طراحی سه بعدی این پروژه، در بهمن ماه سال 1401 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد. دکتر ولی‌زاده در طراحی دکوراسیون مطب زیبایی خود آیتم ها و بخش های مختلفی را در نظر داشتند. گره معماری پاکاد تمامی آن ها را در 14 روز به صورت سه بعدی فضای مطب را طراحی‌کرد. در این بازه زمانی تمامی بخش های مطب زیبایی با توجه به آیتم ها و بخش هایی که در نظر داشتند و همین طور استاندارد های سازمان غذا و دارو، طراحی شد. آیتم های طراحی دکوراسیون مطب زیبایی شامل طراحی سالن انتظار، طراحی بخش پذیرش ، طراحی اتاق پزشک و طراحی سیستم نورپردازی می‌باشد. حوضه کاری دکتر ولی زاه در زمینه زیبایی می‌باشد. به همین منظور به دلیل اینکه مراجعین ممکن است در مدت زمان طولانی مشغول مشاوره با پزشک باشند، باید فضای مطب به شکلی طراحی می‌شد که افراد دچار خستگی نشوند. به جهت خدمات رسانی بهتر و داشتن فضای نشیمن راحت برای مراجعه کنندگان، طراحی دکوراسیون مطب زیبایی دکتر ولی‌زاده به شکلی اجرا شد که مشتریان در فضا احساس راحتی بالایی داشته باشند .

طراحی مطب دندانپزشکی دکتر ولی زاده
طراحی مطب دندانپزشکی دکتر ولی زاده

قبل و بعد از طراحی

همانطور که در تصاویر قبل و بعد دکوراسیون مطب دکتر ولی‌زاده مشاهده می‌کنید، دیوار های مطب ، بخش پذیرش و سیستم نورپردازی مطب به صورت صفر تا صد طراحی شد.
طراحی قبلی دکوراسیون مطب دکتر ولی‌زاده در برخی از بخش ها به صور کلاسیک بود.
در طراحی جدید نیز به درخواست پزشک ، مطب به سبک کلاسیک طراحی شد.
در نهایت طراحان گروه معماری پاکاد ، یک فضای استاندارد در مطب مطابق با سبک کلاسیک پیاده سازی کردند.

رندرهای طراحی

طراحی مطب زیبایی دکتر ولی‌زاده ه سبک کلاسیک اجرا شد.
دیوارهای مطب یکی از بخش هایی بود که برای طراحی به خوبی می‌شد از متریال های کلاسیک استفاده کرد.

متریال های طراحی دکوراسیون مطب زیبایی

همانطور که در طراحی ها مشاهده می‌کنید از پنل ها و آیتم های چوبی به همراه دیوار کوب کلاسیک بهره برده ایم .
در بخش دیزان فضای داخلی مطب مانند مبل ها و میز داخل اتاق پزشک مطقابلا از چیدمان هایی به سبک کلاسیک کار برده ایم .


ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .