گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/11/14
مدت زمان اجرا :10 روز
متراژ پروژه :110 متر مربع
لوکیشن :کلاهدوز
طراح :مهندس رجب پور
سبک :مدرن
رنگ پروژه :سفید – مشکی- سرمه ای

پروژه طراحی مطب دندانپزشکی ساختمان کیان

طراحی مطب دندانپزشکی ساختمان کیان واقع درخیابان کلاهدوز به مساحت 110 متر مربع بود که برداشت پلان مرحله طراحی سه بعدی این پروژه، در بهمن ماه سال 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد.
کارفرما در طراحی دکوراسیون مطب خود آیتم ها و بخش های مختلفی را برای طراحی دکوراسیون مطب خود در نظر داشتند، که گره معماری پاکاد تمامی آن ها را در 10 روز طراحی کرد.
در این بازه زمانی مطب دکتر به طور کامل مطابق با نیاز دکتر و استاندارد های سازمان غذا و دارو، طراحی شد.
آیتم های طراحی دکوراسیون مطب شامل طراحی بخش سالن انتظار، طراحی پیشخوان پذیرش ، طراحی اتاق پزشک و یونیت های دندانپزشکی و سیستم نورپردازی به صورت سه بعدی طراحی شد .
به جهت خدمات رسانی بهتر به مشتریان بخش سالن انتظار طراحی استانداردی رو پیاده سازی کردیم. ازین رو مراجعین در مدت زمان انتظار می‌توانند در یک فضای مناسب و شیک باشند.

طراحی مطب دندانپزشکی ساختمان کیان
طراحی مطب دندانپزشکی ساختمان کیان

قبل و بعد اجرا

پیش از طراحی مطب دندانپزشکی به دلیل نوساز بودن ساختمان ، فضا نیاز به تغییر در تاسیسات نداشت.
دیوار ها فاقد رنگ و طرح بودند که فضای بی روح و کسل کننده ای را برای مراجعین و پزشک ایجاد کرده بود.
از همین رو طراحی دکوراسیون دیوار ها و پارتیشن بندی اصولی فضا با استفاده از ترکیب رنگی مناسب در مطب دندانپزشکی اعمال شد.
که یکی از اصلی ترین بخش های طراحی سه بعدی بود.
نصب اصولی یونیت های دندانپزشکی به همراه نورپردازی و طراحی پارتیشن بندی های اطراف ز دیگر بخش های طراحی این فضا بود.

رندرهای طراحی

طراحی مطب دندانپزشکی مطب به صورت مدررن طراحی شد.
همانطور که در رند های آن مشاهده می کنید، مطب دندانپزشکی به صوت صفر تا صد تمامی قسمت ها طراحی شد. آیتم های مختلفی در بخش های سالن انتظار، اتاق پزشک و اتاق درمان اجرا شد.

نوع متریال طراحی مطب دندانپزشکی

با توجه به جدید بودن ساختمان هنگام طراحی مطب متریال هایی به کاربردیم که هنگام پیاده سازی کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشد.
از بخش های حائز اهمیت در مطب طراحی سیستم نورپردازی بود.
در نورپردازی ساختمان به جهت اینکه فضای شیک و استاندارد داشته باشیم از هالوژن و شلنگ های نوری در طراحی سه بعدی به کاربردیم.


ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .