موقعیت مکانی پروژه:بلوار مجیدیه
متراژ پروژه:60
مدت زمان انجام پروژه:30 روز
بازه انجام پروژه:1401/07/13-1401/06/13

مقدمه پروژه:

پروژه طراحی داروخانه دکتر سعادتی، واقع در بلوار مجیدیه است که مساحت این مطب 60 متر مربع می‌باشد. طراحی داروخانه دکتر سعادتی در شهریور ماه 1401 شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد .

با توجه به متراژی که داروخانه دکتر سعادتی داشت ، باید طراحی ای پیاده سازی میشد که در آن تمامی آیتم های داروخانه اعم از آرایشی بهداشتی ،درمانی و مکمل ها و همین طور بخش اتاق مشاوره دارویی در آن پیاده سازی می‌شد. که پس از ارائه چندین طرح سه بعدی داروخانه به دکتر سعادتی طرح نهایی به مرحله اجرا رسید .
در این بازه زمانی 30 روزه عملیات طراحی و نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، طراحی اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی، نورپردازی داروخانه و دکوراسیون چوب پیاده سازی شد .

چالش های پروژه طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر سعادتی :

به طور کلی در طراحی داروخانه دکتر سعادتی چالش و دشواری قابل توجهی وجود نداشت ، تنها مساحت داروخانه بود که به دلیل محدود بودن آن تلاش شد از سبک مدرن نهایت استفاده را بکنیم و فضای بهینه و شیک ایجاد کنیم .

سبک طراحی داروخانه دکتر سعادتی به چه صورت است؟

طراحی دکوراسیون داروخانه مشهد دکتر سعادتی به سبک مدرن پیاده سازی شده است .

چرا دکتر سعادتی گروه معماری پاکاد را انتخاب کرده است؟

داروخانه دکتر سعادتی به دلیل مجاور بودن با دیگر داروخانه خانه و درمانگاه سلامت آوران است ، به دنبال یک طراحی ساده و شیک بودند. پس از دیدن نمونه کارهای گروه معماری پاکاد در زمینه طراحی دکوراسیون فضاهای درمانی ، همکاری با گروه معماری پاکاد را آغاز کردند .

تصاویر طراحی داروخانه دکتر سعادتی مشهد

آدرس داروخانه دکتر سعادتی کجاست؟

آدرس : مشهد ، بلوار مجیدیه ، بین مجیدیه 12-14 ، درمانگاه سلامت آوران
نشانی وب سایت داروخانه دکتر سعادتی جهت دریافت نوبت : سایت داروخانه دکتر سعادتی مشهد