گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کار فرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/07/07
مدت زمان اجرا :25 روز
متراژ پروژه :45 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس منوچهری
ناظر پروژه :مهندس نخعی
رنگ پروژه :سفید ، طوسی
طراحی داروخانه دکتر دهنوی |طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر دهنوی

پروژه طراحی داروخانه دکتر دهنوی

طراحی داروخانه دکتر دهنوی واقع در بلوار کلاهدوز به مساحت 45 متر مربع می‌باشد. که طراحی‌سه بعدی آن در مهرماه سال 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد.
با توجه به آیتم هایی که دکتر دهنوی برای بازسازی داروخانه مدنظر داشتند، مدت زمان طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه حدود 25 روز زمان برد. در این بازه زمانی عملیات نصب پیشخوان داروخانه ، نصب قفسه های دارویی ، سیم کشی و نورپردازی محیط داروخانه انجام شد. و همچنین طراحی سالن انتظار، نقاشی و نصب گرین وال داروخانه ، طراحی و بعد از تایید دکتر پیاده سازی شد .
با توجه به آیتم ها و قوانینی که سازمان غذا ودارو در تاسیس یک داروخانه تعیین کرده یک داروخانه هرچند از متراژ کمی برخوردار باشد. باید برخی از آیتم ها به جهت خدمات رسانی بهتر، در آن اجرا شود. امروزه نگرانی برخی از پزشکان و داروسازان در همین زمینه می‌باشد. به دنبال یک معمار و طراح حرفه ای هستند تا در متراژ و مساحت پایین یک فضای بهینه و عالی طراحی کنند.

از همین رو با توجه به متراژی که داروخانه دکتر دهنوی داشت گروه معماری پاکاد با طراحی استاندارد داروخانه فضای بهینه ای را تعبیه کرده. این به گونه ای است که تمامی آیتم های لازم یک داروخانه استاندراد که شامل داشتن اتاق مشاوره ؛ بخش انبار، پیشخوان داروخانه می‌باشد درآن اجراشد.

قبل و بعد اجرا

با توجه به اینکه کابری این فضا در گذشته به صورت قفسه بندی ویا پارتیشن بندی خاصی نبود ، این پروژه مدت زمان طولانی ای برای تخریب نداشت.

بعد از برداشت پلان و مشاوره با دکتر دهنوی مشخصات و آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون داروخانه مد نظر داشتند را گفتند. و در نهایت گروه معماری پاکاد با مدنظر گرفتن آنها و استاندارد های سازمان غذا و دارو طراحی داروخانه را آغاز کرد.
پس از گذشت 25 روز داروخانه دکتر دهنوی با تمامی آیتم ها و بخش هایی که در زمان طراحی سه بعدی داروخانه تایید کردند، پیاده سازی و اجرا شد .

رندرهای طراحی

پیش از طراحی داروخانه جلسه مشاوره با حضور دکتر دهنوی برگزار شد، تا با دیدن نمونه کارها بصورت کامل، هرآنچه از باز سازی دکوراسیون محیط داروخانه انتظار دارند را بگویند. و درنهایت طراحان ما در هنگام طراحی داروخانه دکتر دهنوی آن هارا لحاظ کنند .

مشاهده نمونه طراحی ها

با توجه به نمونه کار های گسترده ای که گروه معماری پاکاد در زمینه طراحی داروخانه و همین طور رزومه ای که در طراحی و دکوراسیون فضا های درمانی دارد، باعث ایجاد اطمینان بیشتر پزشکان به ما می‌شود.
از دیگر ویژگی مشاهده نمونه کارهای ما توسط پزشکان موجب آشنایی بیشتر با انواع سبک ها و شیوه های طراحی می‌شود. در همین جهت با انواع متریال ها، خاصیت ، ماندگاری و بازه قیمت آنها نیز آشنا می‌شوند. تا با اطلاعات کامل در تمامی مراحل داروخانه بهترین انتخاب را داشته باشند.
طراحان ما بعد از ارائه چندین طرح در آخر رندر های پایانی طراحی دکوراسیون داروخانه توسط دکتر دهنوی تایید شد.
داروخانه دکتر دهنوی با توجه به آنچه در نظر داشتند، عملیات دکور داروخانه که شامل طراحی گرین وال ، طراحی سالن انتظار ، قفسه ها و پیشخوان و بخش انبار داروخانه بود در طراحی داروخانه به سبک مدرن پیاده سازی شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون تان یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی شما رایگان خواهد بود .
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد با این شماره09153112851 تماس بگیرید ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .