طراحی ساختمان پزشکان | طراحی ساختمان پزشکان دکتر باعقیده

طراحی ساختمان پزشکان در شهر خواف. این پروژه به درخواست و سفارش پزشک محترم، دکتر باعقیده طراحی شده است. طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان پزشکان، طراحی نما ساختمان پزشکان و طراحی پلان ساختمان پزشکان دکتر با عقیده توسط گروه معماری درمانی پاکاد انجام شده است. چالش‌های بسیاری برای طراحی و دیزاین ساختمان پزشکان وجود داشت چرا که استاندارد‌های هر طبقه و همچنین اصول توسعه کسب و کار نیز دخیل طراحی دکوراسیون شما می‌شود. در طراحی ساختمان پزشکان دکتر باعقیده به چشم‌انداز‌های بیزینسی و تجاری این ساختمان پزشکان نیز توجه بسیاری شد. در ادامه به جزئیات این پروژه خواهیم پرداخت.

طراحی سه بعدی ساختمان پزشکان دکتر باعقیده

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان پزشکان دکتر باعقیده در اسفند سال 1401 انجام شد. این ساختمان پزشکان در شهر خواف استان خراسان رضوی واقع شده است و در حال ساخت می‌باشد. شرکت معماری پاکاد مفتخر است که در طراحی سه بعدی پیش از ساخت این ساختمان پزشکان فعالیت نموده.

متراژ ساختمان پزشکان دکتر باعقیده

این ساختمان پزشکان در دو طبقه و یک طبقه همکف طراحی شده است. این ساختمان پزشکان علاوه بر طبقات ذکر شده دارای یک واحد داروخانه به متراژ 60 متر مربع و همچنین یک طبقه زیرزمین می‌باشد. طراحی دکوراسیون تمامی این واحد‌ها و طبقات توسط شرکت معماری پاکاد انجام شده است. مجموعا بیش از 300 متر مربع طراحی داخلی برای این ساختمان پزشکان صورت گرفته.

سبک ساختمان پزشکان دکتر باعقیده

سبک طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان پزشکان با عقیده مدرن است. طراحی ساختمان پزشکان به سبک مدرن بسیار مرسوم تر از طراحی کلاسیک می‌باشد چرا که انعطاف پذیری در طراحی ساختمان پزشکان نقش کلیدی دارد.

طراحی نما ساختمان پزشکان دکتر باعقیده

در طراحی ساختمان پزشکان باعقیده از طراحی شبکه‌ای الهام پرفته شده است و هدف طراحی نما، نمایش استاندارد واحد طبقه اول و نمایش بهینه داروخانه و ورودی‌های مجزا هر طبقه همکف و طبقه زیرزمین در نظر گرفته شده است.

«نما کلی از طراحی ساختمان پزشکان در شهر خواف»

اهمیت راه‌اندازی ساختمان پزشکان در شهر خواف

همانطور که در ابتدا این پروژه بررسی شد؛ شهر خواف به عنوان یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی دارای پتانسیل درمانی بسیاری می‌باشد. بسیاری از بیماران جهت دریافت خدمات درمانی مجبور به سفر هستند! بیماران شهر خواف بخش قابل توجهی از مراجعه کنندگان توریسم پزشکی مشهد را شامل می‌شوند! ایجاد و راه اندازی یک ساختمان پزشکان همه جانبه و پتانسیل راه اندازی یک داروخانه شبانه روزی در آن نیاز و تقاضا بسیاری از مردم شهر خواف را برطرف می‌سازد. مشاوره توسعه کسب و کار پاکاد در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان پزشکان دکتر باعقیده سبب شد یک واحد داروخانه به طراحی و ساخت این ساختمان پزشکان اضافه شود.

طبقه اول ساختمان پزشکان دکتر باعقیده

طبقه اول ساختمان پزشکان دکتر باعقیده به مطب دندان‌پزشکی اختصاص داده شد. در هر شهر یکی از نیا‌های اولیه خدمات درمانی مطب یا کلینیک دندان‌پزشکی می‌باشد. طراحی دکوراسیون کلینیک دندان‌پزشکی یکی از خدمات پاکاد است که به صورت تخصصی و با سابقه بیش از صد پروژه در شهر مشهد، تهران و… طراحی و حتی در موارد بسیاری اجرا شده است. شما می‌توانید جهت بررسی یکی از مطب‌های دندان‌پزشکی که توسط شرکت مهماری پاکاد طراحی و اجرا شده است به پروژه «طراحی کلینیک دندان‌پزشکی دکتر اعلمی» مراجعه کنید.

طبقه دوم ساختمان پزشکان دکتر باعقیده

طبقه دوم ساختمان پزشکان دکتر با عقیده در شهر خواف با استاندارد‌های طراحی دکوراسیون مطب طراحی شده است. هر مطب نیازمند یک رسپشن مطب متناسب با هویت بصری طبقه است. در این طراحی از رنگ‌های درمانی سبز و کرمی استفاده شده است. انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی این ساختمان پزشکان با سلیقه شناسی کارفرما محترم انجام شده است. مشاوره رایگان همراه با بازدید و برداشت پلان رایگان را از شرکت معماری درمانی پاکاد بخواهید؛ جهت هماهنگی با شماره 09153112851 تماس بگیرید. در هر نقطه از ایران به صفر تا صد اجرا و طراحی مراکز درمانی می‌پردازیم!

«نمای کلی از ساختمان پزشکان دکتر باعقیده»
«نمایی از اتاق پزشک در طبقه دوم ساختمان پزشکان»

طراحان پروژه ساختمان پزشکان خواف

طراحی دکوراسیون این ساختمان پزشکان توسط دو معماری و طراحی شرکت پاکاد، مهندس رجب پور و مهندس پیروزنیا انجام شده است.