موقعیت مکانی پروژه:همدان ، خیایان مهدیه
متراژ پروژه:160
مدت زمان انجام پروژه:45 روز
بازه انجام پروژه:1402/02/30-1402/01/5

مقدمه پروژه:

داروخانه دکتر نوری همدان، واقع در خیابان مهدیه است که مساحت این داروخانه 160 متر مربع می‌باشد . طراحی داروخانه دکتر نوری درسال1402 شروع شد و به مدت 45 روز تا اتمام پروژه زمان برد .

دکتر نوری آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون داروخانه در نظر داشتند در همان ابتدا در مرحله طراحی سه‌بعدی تعیین شد.

در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی و نورپردازی داروخانه اجرا و پیاده سازی شد .

در این پروژه طراحی قفسه های داروخانه به صورت دوبل طراحی شده است ، باطراحی قفسه های داروخانه به صورت دوبل امکان نصب شلنگ نوری را ایجاد می کند که باعث افزایش روشنایی داخل قفسه ها و راحت پیدا شدن داروهای مدنظر می شود .

چالش های پروژه طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر نوری همدان:

از چالش های این پروژه می‌توان به بخش طراحی مکمل ها اشاره کرد ، طبق خواسته کارفرما با اینکه محل قرار گیری مکمل ها در انتهای سالن بوده است ، فضا باید به شکلی طراحی می‌شد که محصولات آخر سالن به راحتی دیده می‌شد و نظر مراجعین را جلب می‌کرد.

سبک طراحی پروژه داروخانه دکتر نوری در همدان به چه صورت است ؟

دکوراسیون داروخانه دکتر نوری در همدان به سبک مدرن طراحی و پیاده سازی شد.

چرا دکتر نوری گروه معماری پاکاد را انتخاب کرد؟

دکتر نوری به دنبال یک تیم معماری درمانی بودند که چندین ویژگی را داشته باشد . پیاده سازی طراحی با کیفیت و ماندگاری بالا در کنار داشتن قیمت مناسب از اصلی ترین خواسته های دکتر نوری بود .

دکتر نوری بعد از مشاهده نمونه کار های طراحی دکوراسیون داروخانه در سایت و مقایسه گروه معماری پاکاد با دیگر تیم های معماری ، همکاری با ما را آغاز کردند .

تصاویر فضای داخلی داروخانه دکتر نوری در همدان

آدرس داروخانه دکتر نوری کجاست؟

آدرس : همدان ، خیابان مهدیه ، بین زندی و خیابان حق گویان
نشانی وب سایت داروخانه دکتر نوری جهت دریافت نوبت : سایت داروخانه دکتر نوری همدان