گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/01/54
مدت زمان اجرا :45 روز
متراژ پروژه :160متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس منوچهری
ناظر پروژه :تیم پاکاد
رنگ پروژه :سفید – سبز
طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر نوری

پروژه طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر نوری

داروخانه دکتر نوری ، واقع در شهر همدان خیابان مهدیه است که مساحت این داروخانه 160 متر مربع می‌باشد . طراحی داروخانه دکتر نوری درسال1402 شروع شد و به مدت 45 روز تا اتمام پروژه زمان برد . دکتر نوری آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون داروخانه در نظر داشتند در همان ابتدا در مرحله طراحی سه‌بعدی تعیین شد. در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی و نورپردازی داروخانه اجرا و پیاده سازی شد.
طراحی قفسه های داروخانه به صورت دوبل طراحی شد ، باطراحی قفسه های داروخانه به صورت دوبل امکان نصب شلنگ نوری را ایجاد می کند. شلنگ های نوری باعث افزایش روشنایی داخل قفسه ها و راحت پیدا شدن داروهای مدنظر می شود. با این حال شلنگ های نوری در طراحی دکوراسیون داروخانه به شکلی طراحی شد که مطابق قوانین با سازمان غذا و دارو در تاسیس داروخانه باشد.

طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر نوری
طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر نوری

قبل و بعد اجرا

دکوراسیون داروخانه دکتر نوری در همدان به سبک مدرن طراحی و پیاده سازی شد.
دکتر نوری به دنبال یک تیم معماری درمانی بودند که چندین ویژگی را داشته باشد . پیاده سازی طراحی با کیفیت و ماندگاری بالا در کنار داشتن قیمت مناسب از اصلی ترین خواسته های دکتر نوری بود .
دکتر نوری بعد از مشاهده نمونه کار های طراحی دکوراسیون داروخانه در سایت، مقایسه گروه معماری پاکاد با دیگر تیم های معماری، همکاری با ما را آغاز کردند.

رندرهای طراحی

چالش های هنگام طراحی داروخانه

از چالش های این پروژه می‌توان به بخش طراحی مکمل ها اشاره کرد.
طبق خواسته کارفرما با اینکه محل قرار گیری مکمل ها در انتهای سالن بود ، فضا باید به شکلی طراحی می‌شد که محصولات آخر سالن به راحتی دیده می‌شدند و نظر مراجعین را جلب می‌کرد.


ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .