موقعیت مکانی پروژه:خیابان پرستار
متراژ پروژه:70
مدت زمان انجام پروژه:60 روز
بازه انجام پروژه:1400/09/30-1400/07/20

مقدمه پروژه:

پروژه طراحی مطب دکتر طاهری ، واقع در خیابان پرستار است که مساحت این مطب 70 متر مربع می‌باشد . طراحی مطب مدرن دکتر طاهری در مهر ماه 1400 شروع شد و به مدت 60 روز تا اتمام پروژه زمان برد .

باتوجه به زمینه کاری دکتر طراهری که شامل جراحی پلاستیک و اطفال است تیم معماری پاکاد یک طراحی مدرن و بهینه برای مطب دکتر اجرا کرده است. در بخش طراخی دکوراسیون سالن انتظار مطب از رنگ های آرامش بخش ، نورپردازی اصولی و جانمایی نیمکت مناسب برای راحتی بیماران هنگام انتظار فراهم شد. در قسمت اتاق معاینه پزشک نیز طراحی باتوجه به جراحی و معاینات مربوطه انجام شد .

به طور کلی در این بازه زمانی ،باز سازی ساختمان ، اجرای دکوراسیون چوب ، طراحی و نصب کانتر پذیرش مطب ،پارتیشن بندی اتاق درمان، ایجاد اتاق پزشک ، سیم کشی و نورپردازی مطب طراحی و پیاده سازی شد.

چالش های پروژه طراحی دکوراسیون مطب دکتر طاهری :

در هنگام طراحی و اجرای این پروژه چالش خاصی نداشتیم ، به دلیل نوساز بودن فضا پروژه برای ایجاد بخش های درمانی در مطب از پارتیشن بندی استفاده کردیم .

سبک طراحی مطب دکتر طاهری به چه صورت است؟

طراحی دکوراسیون مطب دکتر طاهری به صورت مدرن اجرا شد.

چرا دکتر طاهری گروه معماری پاکاد را انتخاب کرد؟

دکتر طاهر باتوجه به فعالیت خود در زمینه جراحی پلاستیک و جراحی اطفال به یک تیم حرفه ای برای طراحی دکوراسیون مطب خود نیاز داشت که پس از مشاهده نمونه کار های گروه معماری پاکاد و آشنایی سبک و خلاقیت پاکاد در طراحی دکوراسیون محیط های درمانی همکاری با گروه معماری پاکاد را آغاز کردند.

گروه معماری پاکاد در طراحی دکوراسیون مطب در مشهد با در نظر داشتن نیاز ها و انتظارات دکتر و همین طور انتظاراتی که بیماران مراجعه کننده از محیط دارند ، اقدام به طراحی مطب دکتر طاهری کردند.

تصاویر طراحی مطب دکتر طاهری

آدرس طراحی مطب دکتر طاهری مشهد کجاست؟

آدرس : مشهد ، خیابان پرستار ، بین پرستار 5-7
نشانی وب سایت طراحی مطب دکتر طاهری مشهد جهت دریافت نوبت : سایت مطب دکتر احمد رضا طاهری