گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1403/02/9
مدت زمان اجرا :5 روز
متراژ پروژه :180 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس رجب پور
ناظر پروژه :مهندس نخعی
رنگ پروژه :سفید- سرمه ای – طلایی
طراحی داوخانه دکتر دلگشا

پروژه طراحی داروخانه دکتر دلگشا

طراحی داروخانه دکتر دلگشا در اردیبهشت ماه سال 1403 آغاز شد. این پروژه واقع در بلوار فردوسی با متراژ 180 متر مربع بود که در مدت زمان 7 روز تمام بخش های داروخانه به صورت صفر تاصد به سبک مدرن توسط گروه معماری پاکاد طراحی شد. طراحی داروخانه دلگشا شامل سالن اصلی داروخانه به همراه حیاط و نمای بیرونی می‌شد. به دلیل داشتن متراژ مناسب در طراحی سالن اصلی تمام بخش های یک داروخانه استاندارد را تعبیه کریم.علاوه بر اینها در طراحی داوخانه دکتر دلگشا حیاط و نمای داروخانه به صورت مجدد مطابق با قوانین سازمان غذا و دارو طراحی و بازسازی شد.
در طراحی دکوراسیون فضای داخلی داروخانه دکتر دلگشا از ترکیب رنگ های سفید و سرمه ای بهره بردیم در بخش بیرونی داروخانه نیز با استفاده از بروز ترین متریال ها در زمینه طراحی فضای باز محیطی دلباز و شیک ایجاد کردیم.

Left ImageRight Image
طراحی داوخانه دکتر دلگشا
طراحی داوخانه دکتر دلگشا

قبل و بعد اجرا

پیش از طراحی داروخانه دلگشا ، تمام طراحی فضای داخلی داروخانه با استفاده از MDF به رنگ چوب بود. بعد از طراحی با استفاده از چوب MDF خام و رنگ پلی استر سفید و ترکیب رنگ های درمانی دیگر فضای جدید را طراحی کردیم.

رندرهای طراحی

سبک طراحی داروخانه دکتر دلگشا

سبک طراحی داوخانه دکتر دلگشا به صورت مدرن بود. از همین رو گروه معماری پاکاد به جهت داشتن ماندگاری بالا از متریال های باکیفیت به کاربرد.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .