گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/02/9
مدت زمان اجرا :14 روز
متراژ پروژه :80 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس پیروز نیا
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید- سبز – طرح چوب

پروژه طراحی مطب دندانپزشکی واقع در احمدآباد

طراحی مطب واقع در احمدآباد در اردیبهشت ماه سال 1402 آغاز شد. این پروژه با متراژ 80 متر مربع بود که در مدت زمان 14 روز تمام بخش های مطب دندانپزشکی صفر تاصد به سبک مدرن توسط گروه معماری پاکاد طراحی شد. طراحی مطب دندانپزشکی شامل سالن اصلی به همراه اتاق درمان و اتاق پزشک بود. درقسمت ورودی که سالن اصلی بود قسمتی را برای انتظار مشتری و بخشی را برای پیشخوان طراحی کردیم .طراحی دکوراسیون اتاق درمان دندانپزشکی به صورتی بود که بخشی را برای قرار گیری یونیت های دندانپزشکی و قسمتی را برای ثبت اطلاعات پزشک طراحی کردیم. اتاق دیگر این مطب که اتاق اصلی پزشک بود باتوجه به سلیقه کارفرما به سبک مدرن طراحی شد. استفاده از ترکیب رنگی اصولی به همراه نورپردازی استاندارد با استفاده از بروز ترین متریال ها از دیگر نکات طراحی این مطب بود.

قبل و بعد اجرا

فضای مطب یک محیطی کاملا تازه ساز بود و هیچ گونه طراحی از قبل نداشت از همین رو با استفاده از متریال هایی مناسب فضایی شیک و ساده به سبک مدرن ایجاد کردیم .همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید طراحی سالن انتظار شامل سرامیک کاری کف ساختمان ، طراحی دیوار ها با استفاده از ترکیب رنگ درمانی و پنل های چوبی، وهمین طور نورپردازی بود که در مدرت زمان دو هفته پیاده سازی شد.

رندرهای طراحی

سبک طراحی مطب واقع در احمدآباد

سبک طراحی این مطب دندانپزشکی به صورت مدرن بود. از همین رو گروه معماری پاکاد به جهت داشتن ماندگاری بالا از متریال های باکیفیت به کاربرد.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .