گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی مانند طراحی داروخانه و طراحی مطب گرد هم آورده، تا پروژه های شما را با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ:1402/08/06
مدت زمان اجرا :15 روز
متراژ پروژه :70 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس منوچهری
رنگ پروژه :سفید -سبز
طراحی داروخانه

پروژه طراحی دکتر زمان‌زاده

داروخانه دکتر زمان‌زاده با متراژ ۷۰ متر مربع درخیابان کشمیری شهر مشهد قرار دارد. طراحی این داروخانه توسط مهندس کیهان منوچهری انجام شد. در این پروژه، از پالت رنگی سبز و سفید استفاده شد، که به طراحی یک محیط مدرن و زیبا کمک کرده است. داروخانه دکتر زمان‌زاده با توجه به طراحی منحصر به فرد و متریال‌های انتخابی، یک فضای دلپذیر و کارآمد برای بیماران و کارکنان خود ایجاد کرده است .

قبل و بعد اجرا

با توجه به اینکه فضای داخلی داروخانه دکتر زمان زاد پیش از اینها هیچ کاربری نداشته ، در همین ابتدا فضا به صورت صفر تا صد توسط گروه معماری پاکاد طراحی و اجرا شد .

رندرهای طراحی

نکاتی درباره طراحی دکوراسیون داروخانه

الگوریتم طراحی داروخانه دکتر زمان‌زاده به این صورت است که روند حرکت مراجع به صورت خطی بر اساس یک مرکز است. مراجع یک مسیر را به صورت واحد طی می‌کند تا فرآیند خرید خود را تکمیل کند. این سبک طراحی باعث عدم بوجود آمدن اختلال در روند خرید می‌شود.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند