اتاق مشاوره دارویی, داروخانه

هزینه طراحی اتاق مشاوره داروخانه | هزینه اتاق مشاوره چقدر است ؟

مقدمه این مقاله :

طراحی دکوراسیون داروخانه گامی موثر در برند و محبوب شدن داروخانه شما می باشد. با داشتن طراحی اتاق مشاوره استاندارد و زیبا، موجب تاثیر گذاری مثبت در ذهن مشتریان و مراجعه مجدد آنها به داروخانه خود خواهید شد. قبل از تعیین هزینه طراحی اتاق مشاوره داروخانه عواملی مانند جنس محصولات وهمین طور نواسانات قیمت وجود دارد که باید به آن توجه کرد. شرایط و ضوابط ثبت داروخانه متفاوت است.

هدف این مقاله چیست ؟

صفر تا صد طراحی های اتاق مشاوره با قیمت های گوناگون را بررسی کرده ایم، تا طرح‌های دکوراسیون حرفه ای مطابق با استاندارد و سلیقه شما دکتر های عزیزان ارائه دهیم. شرکت طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه و مطب پاکاد طراحانی متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داروخانه گرد هم آورده است،تا با هزینه ای که شما مد نظر دارید فضایی مطابق با معماری درمانی به شما ارائه دهد.

  1. تعیین هزینه طراحی اتاق مشاوره به چه عواملی بستگی دارد ؟

  2. هزینه طراحی اتاق مشاوره داروخانه به طور دقیق چقدر است ؟

  3. درطراحی داروخانه های استیجاری بهتر است از چه اجناسی به کار نبریم؟

  4. هزینه مشاوره طراحی اتاق مشاوره داروخانه چقدر است ؟

1.تعیین هزینه طراحی اتاق مشاوره داروخانه به چه عواملی بستگی دارد ؟

برای مشخص کردن هزینه طراحی اتاق مشاوره دارویی ، مصالح و متریال های گوناگونی در بخش دیوار ها، کف، رنگ بندی فضا وجود دارد. بعد از مشخص شدن مصالحی که در هر بخش قرار است به کار برده شود ، میتوان قیمت دقیق و نهایی را اعلام کرد .

در طراحی اتاق مشاوره داروخانه ابتدا به متراژی که میخواهیم برای فضا در نظر بگیریم اشاره می کنیم ، ابعاد اتاق مشاوره از حداقل 2 مترمربع تا حداکثر 8 مترمربع می باشد. هرچه مساحت اتاق مشاوره داروخانه بزرگتر باشد  میزان مصرف مصالح و همین طور هزینه طراحی اتاق مشاوره دارویی نیز افزایش خواهد یافت .

جدا بودن محیط اتاق مشاوره از فضای اصلی داروخانه بسیار مهم است،باید صدای داخل را کنترل کند و هوای تازه وارد اتاق بکند . وجود صندلی که مناسب اتاق مشاوره داروخانه کوچک باشد . ترجیحا از نیمکت هایی استفاده می شود که علاوه بر بهینه بودن ، دارای ارگونومی استاندارد باشد.

2.هزینه طراحی اتاق مشاوره دارویی به طور دقیق چقدر است ؟

از اولین کار برای تعیین هزینه اتاق مشاوره ، برداشت پلان از فضا و مشخص شدن متراژ اتاق مشاوره داروخانه می باشد . پس از برداشت پلان و تایید کارفرما از میزان متراژ و موقعیت مکانی اتاق مشاوره داروخانه ، و نوع طراحی دکوراسیون اتاق مشاوره با توجه به جنس مصالح و متریال ها در بخش کف که می تواند کف پوش سرامیکی و یا کف پوش چوبی و… باشد ، جنس مصالحی که در دیوار استفاده خواهد شد ، که می تواند دیوار پوش های گیاهی ، دیوار پوش چوبی ، دیوار پوش سنگی و یا دیوار رنگی باشد نوع مبلمان اتاق مشاوره با توجه به فضا و استاندارد هایی که از ارگونومی آن در نظر دارید تعیین خواهد شد ، بعد از تایید نهایی متریال های هر بخش  توسط کارفرما و مشاوره نهایی با طراحان اتاق مشاوره هزینه نهایی طراحی و اجرای اتاق مشاوره داروخانه اعلام خواهد شد.

آیا می‌دانید معماری درمانی چیست؟ در مقاله «اثر معماری درمانی بر طراحی دکوراسیون داروخانه» برای شما به صورت کامل معماری درمانی را آنالیز کردیم!

3.در طراحی داروخانه‌های استیجاری بهتر است از چه اجناسی به کار نبریم؟

به دلیل اینکه ممکن است در مدت زمان کوتاهی در فضای داروخانه اجاره ای باشید شاید نخواهید هزینه زیادی صرف طراحی دکوراسیون محیط بکنید.

متریال های مختلف با میزان کیفیت متفاوتی و جود دارد که برخی از آنها علاوه بر اینکه علاوه بر زیبایی دارای قیمت مناسبی هستند . به طور مثال در طراحی قفسه های داروخانه از جنسMDF  با روکش هایگلاس است ،که خاصیت ضد آب بودن و درخشندگی دارد. ملامین نیز در طراحی قفسه ها که قیمت مناسب ولی میزان کیفیت، زیبایی، مقاومت در برابر آب و حرارت کمتری نسبت به MDF دارد .

تیم طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه پاکاد به خوبی با کیفیت متریال ها و تفاوت قیمت ها آشنا است . با تیم پاکاد میتوانید هزینه طراحی اتاق مشاوره داروخانه تان را مدیریت کنید ، و با قیمتی مناسب داروخانه اجاره ای طراحی و اجرا کنید .  

4.هزینه طراحی اتاق مشاوره داروخانه چقدر است ؟

هزینه طراحی اتاق مشاوره داروخانه با توجه به متراژ فضا و انچه کارفرما انتظار دارد محاسبه خواهد شد ، البته ممکن است ؛ هزینه‌ای تحت عنوان تغییرات درخواستی به فاکتور اضافه شود. گروه معماری پاکاد پیش از طراحی و تعیین هزینه اتاق مشاوره، ابتدا نیاز کارفرما را به خوبی شناسایی می کند. با توجه به اصول طراحی ، فضای مد نظر شما را طراحی خواهد کرد و تا نتیجه نهایی کارفرما از طرح قدم به قدم طراحان پاکاد با کارفرما همراه خواهند بود تا نتیجه دلخواه به دست آید .

گروه معماری پاکاد معماران حرفه ای در عرصه طراحی دکوراسیون داروخانه را دارد ، تا با اشتراک گذاری اطلاعات و ایده های روز دنیا طراحی حرفه ای و با کیفیت، مطابق با اصول و استانداردهای طراحی دکوراسیون داروخانه مناسب برای کارفرما طراحی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *