طراحی دکوراسیون کلینیک, طراحی مطب دندان‌پزشکی

قیمت طراحی مطب دندان‌پزشکی در سال 1402 | طراحی دکوراسیون کلینیک دندان‌پزشکی

طراحی مطب دندان‌پزشکی در تهران

قیمت طراحی مطب دندان‌پزشکی برای دکتر‌ها و راه‌اندازان کلینیک‌های دندان‌پزشکی بسیار اهمیت دارد اما نکته مهم دیگری نیز در این معقوله وجود دارد! و آن نکته‌ مربوط به برندسازی مطب دندان‌پزشکی است. امروزه عرضه و تقاضا پزشکان و دندان‌پزشکان در بازار خدمات دندان‌پزشکی بسیار نامتوازن است.بسیاری از مراجعه کنندگان دندان‌پزشکی به مطب یا کلینیک دکتر‌های قدیمی و با سابقه می‌روند و پزشکان تازه وارد به عرصه دندان‌پزشکی تا سال‌ها نمی‌توانند درآمدی که تصورش را می‌کردند به دست بیاورند. پس باید چه کرد؟ راه حل بسیار ساده است! برندسازی در مطب دندان‌پزشکی با طراحی داخلی مطب دندان‌پزشکی در سبک مدرن و خاص. نخستین سوال این است که اصلا هزینه طراحی داخلی مطب دندان پزشکی چه قدر است؟ در ادامه به این سوال جواب می‌دهیم.

قیمت طراحی مطب دندان‌پزشکی چه قدر است؟

طراحی دکوراسیون داخلی مطب دندان‌پزشکی بسیار متغیر است. طراحی دکوراسیون کلینیک دندان‌پزشکی از 100 هزارتومان برای هر متر مربع تا 450 هزار تومان برای هر متر مربع قیمت گذاری می‌شود. البته ضمن عدم رعایت استاندارد‌های طراحی مطب دندان‌پزشکی ممکن است قیمت پایین تر نیز یافت شود. گروه معماری پاکاد در برای طراحی کلینیک دندان‌پزشکی هزینه‌ای بین 150 تا 180 هزارتومان برای هر متر مربع دریافت می‌کند و در صورتی که فاز اجرایی پروژه شما توسط گروه معماری پاکاد انجام شود هزینه طراحی از شما دریافت نمی‌شود! برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09158112851 تماس بگیرید.

هزینه طراحی و اجرای مطب دندان‌پزشکی به چه چیزی بستگی دارد؟

هزینه نهایی طراحی مطب دندان‌پزشکی چند عامل مهم دارد اما بسیاری از گروه‌‌های معماری قیمت نهایی را صرفا بر اساس متراژ و مساحت کلینیک دندان‌پزشکی مورد نظر تعیین می‌کنند. اما هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مطب دندان‌پزشکی به عوامل زیر وابسته است :

  • متراژ مفید مطب دندان‌پزشکی
  • متراژ لابی مطب دندان‌پزشکی
  • تعداد اتاق‌های مطب دندان‌پزشکی
  • نوع اتاق‌های درمان دندان‌پزشکی
  • تعداد سرویس‌های بهداشتی
  • نورپردازی مطب دندان‌پزشکی
  • نوع مصالح و متریال اصلی

پلان طراحی مطب دندان‌پزشکی و استاندارد‌های پلان دندان‌پزشکی

هر دکوراسیون داخلی مطب دندان‌پزشکی جهت طراحی و اجرای دقیق دکوراسیون داخلی نیاز به یک طراحی پلان دو بعدی مطب دندان‌پزشکی دارد. یک پلان استاندارد مطب دندان‌پزشکی برای تمام تجهیزات مهم و حداقلی یک کلینیک دندان‌پزشکی تدارک دیده شده است. یک پلان استاندارد باید شامل لابی مطب یا همان سالن انتظار مطب دندان‌پزشکی باشد. پلان‌های استاندارد مطب دندان‌پزشکی شامل اتاق درمان، اتاق معاینه دندان‌پزشکی، سرویس بهداشتی و اتاق پزشک دندان‌پزشک می‌باشد.

برندسازی برای دندان‌پزشکان با طراحی مطب دندان‌پزشکی

دندان‌پزشکان جوان برای راه‌اندازی مطب دندان‌پزشکی خود به حداقل 700 میلیون تومان الی 1میلیارد تومان بودجه برای تجهیز کلینیک دندان‌پزشکی خود با تجهیزات نو و استاندارد نیاز دارند. اما آیا داشتن تجهیزات تخصصی موجب می‌شود که شما در نزد مراجعه کنندگان برند شوید؟! خیر! طراحی دکوراسیون کلینیک دندان‌پزشکی است که اگر تخصصی و حرفه‌ای انجام شود می‌تواند نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب کند. بیماران و مراجعه کنندگان ظاهر بین هستند و بر اساس ظاهر یک مطب دندان‌پزشکی برند و وضعیت دندان‌پزشک را تخمین می‌زنند بنابراین شما به طراحی خاصی برای دکوراسیون مطب خود نیاز خواهید داشت تا بتوانید هر جه سریع تر درآمد خود را از مطب دندان‌پزشکی خود بالا ببرید. گروه معماری پاکاد متخصص در زمینه معماری درمانی است و به صورت تخصصی در حوزه طراحی دکوراسیون داروخانه و طراحی مطب دندان‌پزشکی و دیگر کلینیک‌های تخصصی فعالیت دارد. طراحی کلینیک مدرن دندان‌پزشکی را از پاکاد بخواهید.

حداقل تجهیزات اولیه یک مطب دندان‌پزشکی چیست؟

  1. یونیت دندان‌پزشکی
  2. دستگاه  اتوکلاو
  3. دستگاه رادیوگرافی
  4. آمالگاماتور
  5. اپکس و روتاری
  6. جرمگیر
  7. لایت کیور
  8. سنسور RVG
  9. کمپرسور
  10. دستگاه پک اتوکلاو 

نمونه طراحی مطب دندان‌پزشکی در مشهد

طراحی دکوراسیون کلینیک دندان‌پزشکی دکتر علیزاده در مشهد

نمونه طراحی کلینیک دندان‌پزشکی در مشهد

طراحی دکوراسیون کلینیک دندان‌پزشکی دکتر رضا‌زاده در مشهد

3 فکر در مورد “ قیمت طراحی مطب دندان‌پزشکی در سال 1402 | طراحی دکوراسیون کلینیک دندان‌پزشکی

  1. پارسا مغانی گفت:

    قیمت طراحی دکور کامل کلینیک چه قدر است؟

    1. pakad-admin گفت:

      سلام و عرض ادب
      طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک یا مطب با احترام از متری 150 هزار تومان تا متری 180 هزارتومان برای سال 1402 می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *