داروخانه, طراحی دکوراسیون داروخانه

بهترین داروخانه مشهد | داروخانه دکتر میرهادی‌زاده

مقدمه این مقاله :

محبوبیت یک داروخانه و تبدیل شدن به بهترین داروخانه به داروهای آن وابسته است. هرچه در یک داروخانه دارو های نایاب وجود داشته باشد محبوبیت و شهرت داروخانه در میان مردم افزایش پیدا می‌کند. در این صورت اگر داروخانه شما در دور ترین نقطه شهر باشد باز هم امکان افزایش مراجعه کنندگان شما بالا خواهد رفت. طراحی دکوراسیون داروخانه صرفا برای فارمسی‌ها و دراگ استور های جدید نیست. امروزه داروخانه های قدیمی نیز برای تسریع شدن در ارائه خدمات به مشتریان و همین طور کاهش میزان خطا و اشتباه در تحویل دارو، اقدام به طراحی و باز سازی دکوراسیون داروخانه با سبک های گوناگون می کنند.

با توجه به اینکه داروخانه دکتر میرهادی‌زاده یکی از پر رفت آمد ترین داروخانه های منطقه سجاد می باشد که علاوه بر محصولات دارویی، کالا های طبی و محصولات مراقبتی پوست و مو، ابزار سلامت و… عرضه می کند. در این مقاله به بررسی عوامل موثر در میزان محبوبیت این داروخانه، مشخصات و اطلاعات دکتر میرهادی‌زاده خواهیم پرداخت.

مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون داروخانه و مطب

بازسازی داروخانه و مطب، فقط طراحی یک دکور نیست!

شرکت معماری درمانی پاکاد؛ با سابقه ترین طراحی و مجری داروخانه و مطب در کشور. افتخار ما اعتماد بیش از 150 پزشک در طول هشت سال فعالیت معماری درمانی است. جهت دریافت مشاوره رایگان برای بازسازی صفر تا صد مطب یا داروخانه خود با شماره 09153112851 تماس بگیرید.

1-تحلیل موقعیت داروخانه دکتر میرهادی‌زاده :

داروخانه دکتر میرهادی‌زاده مشهد دریکی از خیابان های شلوغ است که هر روزه جمعیت قابل توجهی از مردم، محدوده محله سجاد در عبور و مرور هستند.

ازموقعیت های حائز اهمیت داروخانه دکتر میرهادی‌زاده در مجاورت بودن با مراکز مهم مانند بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و همین طور زایشگاه مادر اشاره کرد، علاوه بر بیمارستان مادر، در این بلوار ساختمان پزشکان و کلینیک های تخصصی متعددی مانند کلینیک تخصصی گوهربد وجود دارد که نیاز به داروخانه را در این محدوده افزایش داد است.

داروخانه ای که اکثر داروهای حیاتی در آن موجود باشد، سرعت پاسخگویی پرسنل در آن بالا باشد مراجعه کنندگان بالایی خواهد داشت. لازم به ذکر است شیوه طراحی داروخانه از مهم ترین بخش هایی است که موجب جلب رضایت و اعتماد مشتریان می شود.

تاثیر توریست عرب بر درآمد داروخانه در مشهد

 با توجه به اینکه مشهد یکی از شهر های توریستی و درمانی می‌باشد، برخی از گردشگران عرب برای مسائل درمانی، زیبایی به ایران می آیند. که با توجه به میزان پزشکان تخصصی ای که در این ناحیه حضور دارند نیاز به یک داروخانه تخصصی و شیک که در آن طراحی دکوراسیون داروخانه به شکل اصولی پیاده سازی شد باشد در این محدوده افزایش پیدا کرده است.

خیابان سجاد مشهد نه تنها چندین ساختمان پزشکان وکلینیک تخصصی پوست و مو را در خود جای داده بلکه چندین پاساژ در زمینه پوشاک، دیجیتال و زیرورآلات قیمتی نیز وجود دارد که باعث شده ظاهر و طراحی دکوراسیون نمای داخلی یک داروخانه اهمیت بالایی در جذب مخاطب داشته باشد.

تاثیر طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر میرهادی‎‌زاده بر میزان مراجعه کننده:

با توجه به محصولات گسترده ای که دکتر میرهادی‌زاده می‌فروشد شیوه طراحی و شیشه ای بودن نما و طراحی خارجی داروخانه باعث شد،افراد هنگام رد شدن از داروخانه دکتر میرهادی‌زاده به خوبی نمای داخلی داروخانه و نوع محصولات را در یک نگاه کوتاه ببیند، ازین رو تشویق به ورود داروخانه و مشاهده محصولات آرایشی و یا مکمل ها خواهند شد.

باز طراحی دکوراسیون داروخانه، شیوه طراحی پیشخوان داروخانه و استفاده از ترکیب رنگی های اصولی، میزان اعتبار و اعتماد مشتریان را نسبت به دکتر و پرسنل داروخانه افزایش می دهد و شمارا به سمت بهتر شدن سوق می دهد.

2-ویژگی داروخانه دکتر میرهادی‌زاده :

مطمئنا فکر میکنید داروخانه جایی است که در آن مکان تنها محصولات دارویی به فروش می رود. اما داروخانه دکتر میرهادی‌زاده فراتر از فروش دارو است. در این مکان تجهیزات پزشکی و زیبایی ، لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی، مکمل های تقویتی، بدنسازی و ورزشی، داروهای طبی، داروهای ترکیبی و دست ساز، و محصولاتی مانند ماسک های طبی، فشار سنج، تب سنج و دماسنج خواهید دید.

وجود این همه تجهیزات سلامتی و مراقبتی موجب بالا رفتن محبوبیت خرید از این داروخانه شد.

بهترین داروخانه مشهد کیست؟

بر اساس بررسی‌های به دست آمده از تجربه شخصی دکتر‌های مطب و کلینیک‌های مختلف که بیماران را به داروخانه‌ها ارجاع می‌دهند؛ داروخانه دکتر میرهادی‌زاده واقع در بلوار سجاد مشهد بهترین داروخانه مشهد در چند دهه اخیر است. همچنین به دلیل داشتن چیدمان مناسب مراجعین پس از ورود به داروخانه دکتر میرهادی‌زاده و مشاهده دیگر محصولات کالا های بیشتری نسبت به آنچه مد نظر داشتند ممکن است خریداری کنند.

اجرای طراحی استاندارد داروخانه و قرار گیری تجهیزات در مکان مناسب باعث می شود مشتری بعد از خرید نهایی داروی مد نظر محصولات دیگر را خواهد دید. بعد از دیدن دیگر کالا ها ممکن است در میان آنها به محصول خاصی احساس نیاز کرده و در نهایت خریداری کند . به این صورت موجب افزایش خرید مشتری شده ایم.

3-چگونه محصولات در داروخانه جا‎‌گرفته است ؟

با توجه به متراژی که داروخانه دکتر میرهادی‌زاده دارد 100 متر که متراژ استاندارد برای طراحی داروخانه است، فضای برای قرار گیری انواع محصولات در داروخانه بسیار مناسب است.

در هنگام طراحی دکوراسیون داروخانه و یا بازسازی دکوراسیون داروخانه شیوه طراحی قفسه ها باید به شکلی باشد که تمامی محصولات باتوجه به ابعاد های گوناگونی که دارد به راحتی در بین قفسه ها قرار بگیرد.

دارو ها و دیگر محصولات تنها به داخل قفسه قرار بدهیم کافی نیست. چیدمان داروها قوانین خاصی دارد که اگر این اصول و قوانین رعایت نشود سرعت جوابگویی به مشتریان کاهش پیدا خواهد کرد و همین طور مراجعین به خوبی کالا هایی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشند و منجر به خرید شود را نبینند و از داروخانه خارج شوند.

4- سبک دکوراسیون داروخانه دکتر میرهادی‌زاده :

بافت قالب در این منطقه بافت قدیمی است که امروزه ساختمان های زیادی در این ناحیه شروع به بازسازی دکوراسیون نمای بیرونی کرده اند . بروز کردن طراحی نمای بیرونی ساختمان ها به فضای مدرن در این ناحیه موجب جلب توجه بیشتر افراد و جذب شدن به سمت آن می شود.

باز سازی و طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر میر هادی‌زاده به صورت مدرن اجرا شد.

جالب است بدانید، نمای بیرونی داروخانه دکتر میرهادی‌زاده به شکلی طراحی شد که افراد هنگام عبور از اطراف داروخانه، فضای داخل را بتوانند ببینند. این شیوه طراحی باعث تشویق مردم به داخل داروخانه می شود.

5- چرا بهترین داروخانه مشهد دکتر میرهادی‌زاده است؟

موجود بودن میزان زیادی از محصولات طبی مانند دستگاه فشار سنج ، گوشی پزشکی، دستگاه دما سنج و… و همین طور داشتن محصولات درمانی مانند لایه بردار، کرم ضد افتاب، کرم های ضد چروک و… در این داروخانه اولین تمایز آن نسبت به دیگر داروخانه ها شده. موجود بودن ابزار سلامت در آن فروش محصولاتی مانند ویلچر، صندلی و کفش های استاندراد طبی چیزی‌ است که باعث تفاوت حائز اهمیت این فارمسی با دیگر داروخانه ها است که موجب شد داروخانه دکتر میرهادی‌زاده را یکی از بهترین داروخانه مشهد نامیده شود.

در دیگر داروخانه های سطح شهر ممکن است تنها نمای پیشخوان توجه شمارا به خود جلب کند. اما یکی از اصولی ترین طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر میرهادی‌زاده بخش طراحی نمای بیرونی داروخانه می‌باشد. واضح بودن نمای داخلی داروخانه و مخصوصا مکمل ها و محصولات ورزشی بدنسازی موجب تشویق به ورود افراد خارج از داروخانه به داخل می شود.

6- طراح بهترین داروخانه در مشهد کیست؟

در گروه معماری درمانی پاکاد تیمی از افراد حرفه ای در زمینه طراحی دکوراسیون داروخانه مطب و کلینیک جمع شدند. و محیط های درمانی را به بهترین مکان درمان، شیک ترین حالت و با رعایت اصول و استاندارد های مهم پیاده سازی کنیم. داروخانه دکتر میرهادی‌زاده توسط معماران پاکاد طراحی و اجرا شد.

پزشکان عزیز می توانند برای دریافت مشاوره رایگان و دیزاین داخلی داروخانه خود با شماره ۰۹۱۵۳۱۱۲۸۵۱ تماس بگیرید. مهندسان گروه معماری پاکاد همراه با تیم تخصصی دیزاین به شما در فرایند بازسازی داروخانه یا حتی راه‌اندازی داروخانه مشاوره رایگان می‌دهند.

7- سایت و ادرس دکوراسیون داروخانه میرهادی‌زاده چیست؟

داروخانه دکتر میرهادی‌زاده واقع در بلوار سجاد، نبش چهارراه بهارستان می باشد. این دراگ استور فروشگاه اینترنتی نیز دارد. سایت داروخانه دکتر میرهادی‌زاده جایی است که شما به راحتی در خانه می توانید تمام محصولات را مشاهده کنید. ویژگی هر یک از آنهارا بشناسید و بعد به راحتی محصولات مد نظر را خریداری کنید. بدون آنکه حضور فیزیکی در مغازه را داشته باشید.  

1.مجهز ترین داروخانه مشهد کجاست؟

داروخانه دکتر میرهادی زاده در بلوار سجاد مشهد مجهز ترین داروخانه مشهد است.

2.چه کسی طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر میرهادی زاده را انجام داده است؟

گروه معماری پاکاد طراح و ناظر اجرایی داروخانه دکتر میرهادی زاده است.

3. بهترین سبک طراحی داروخانه چیست؟

طراحی داروخانه بهتر است به سبک مدرن انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *