طراحی دکوراسیون کلینیک اطفال, کلینیک

بهترین کلینیک کودکان در مشهد | کلینیک اطفال آریان مشهد

مقدمه و دیباچه این مقاله :

این مقاله به تحلیل و بررسی “بهترین کلینیک‌ کودکان در مشهد” پرداخته است. بسیاری از گردشگران حوزه درمان به دنبال درمانگاه شبانه روزی اطفال در مشهد هستند. در این مقاله بهترین کلینیک‌های تخصصی کودکان و اطفال در مشهد نام برده شده اند و کلینیک اطفال آریان به صورت تخصصی معرفی و تحلیل گشته است.

  1. بهترین کلینیک‌‌های کودکان در مشهد کجا هستند؟

  2. کلینیک اطفال آریان مشهد؛ کلینیک متخصص اطفال

    2.1 معرفی کلینیک اطفال آریان در مشهد
    2.2 خدمات کلینیک اطفال آریان در مشهد
    2.3 آدرس کلینیک اطفال آریان در مشهد

  3. طراحی دکوراسیون کلینیک کودکان چه تمایزی دارد؟

  4. پروژه طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک آریان مشهد

  5. خدمات گروه معماری درمانی پاکاد چیست؟

1.بهترین کلینیک‌‌های کودکان در مشهد کجا هستند؟

کلینیک‌ها و درمانگاه‌های تخصصی اطفال و کودکان بسیاری در مشهد فعال هستند. از بهترین این درمانگاه و کلینیک‌ها می‌توان به کلینیک آریان مشهد اشاره کرد که در خیابان کوهسنگی واقع شده است. در ادامه این مقاله به صورت جزئی و دقیق آدرس کلینیک آریان و خدمات کلینیک آریان را بررسی می‌کنیم. از مهم ترین مجموعه‌هایی که در مشهد به صورت شبانه روزی به فعالیت می‌پردازند می‌توان به “درمانگاه اطفال نشاط کودک” اشاره کرد. بیمارستان کودکان نشاط کودک واقع در مشهد، کوی طلاب است و از مجهز ترین بیمارستان‌های کودکان محسوب می‌شود. از دیگر صاحب نام‌های متخصص در زمینه اطفال و کودکان می‌توان به ” به کلینیک سلامت کودک” اشاره کرد. این کلینیک واقع در خیابان وکیل آباد مشهد می‌باشد و از خدمات برجسته آن انواع مراقبت‌های تخصصی می‌باشد.

1.1 آدرس بهترین کلینیک‌های کودکان در مشهد

1. کلینیک کودکان آریان در مشهد، خیابان کوهسنگی، کوهسنگی 10 (الندشت)، پلاک 9 – شماره تماس : 051 3846 0120
2. کلینیک سلامت کودک در مشهد، خیابان وکیل آباد، حاشیه وکیل آباد، حد فاصل ایستگاه مترو هفت تیر و ایستگاه مترو صدف – شماره تماس : 051 3869 7040
3.درمانگاه اطفال نشاط کودک در مشهد، کوی طلاب، خیابان وحید،جنب بانک انصار،درب شرقی, بیمارستان هاشمی نژاد – شماره تماس : 051 3277 0085

مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون داروخانه و مطب

بازسازی داروخانه و مطب، فقط طراحی یک دکور نیست!

شرکت معماری درمانی پاکاد؛ با سابقه ترین طراحی و مجری داروخانه و مطب در کشور. افتخار ما اعتماد بیش از 150 پزشک در طول هشت سال فعالیت معماری درمانی است. جهت دریافت مشاوره رایگان برای بازسازی صفر تا صد مطب یا داروخانه خود با شماره 09153112851 تماس بگیرید.

2.کلینیک اطفال آریان مشهد؛ کلینیک متخصص اطفال

از بهترین‌های کلینیک کودکان در مشهد می‌توان به کلینیک اطفال آریان اشاره کرد. این کلینیک که توسط گروه معماری پاکاد در چهار طبقه طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی شده است از برجسته ترین درمانگاه‌های اطفال مشهد است که به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات می‌کند. کلینیک کودکان آریان در خیابان کوهسنگی دارای طراحی و فضای متناسب با روحیات کودکان و اطفال می‌باشد.

2.1 معرفی کلینیک اطفال آریان در مشهد

شرکت آرمان طب توس با قدمت بالای ده سال در نیمه دوم سال 1384 تحت عنوان شرکت خدماتی بهداشتی درمانی، در مشهد به ثبت رسید. از ابتدای سال 1385 زیر مجموعه خود را با نام کلینیک تخصصی کودکان آریان پس از اخذ مجوز های لازم از دانشگاه علوم پزشکی فعال نمود. پس از طی سالیان متمادی درحال حاضر افتخار دارد که در کلیه زمینه های کودکان به شرح زیر فعالیت می‌کند که شامل : ویزیت تخصصی اطفال، ویزیت فوق تخصصی کودکان، در زمینه های کلیه، نوزادان، گوارشی، مسمویت های اورولوژی، ارتوپد، پوست وزیبایی، گوش وحلق و بینی، آسم وآلرژی، بخش دندانپزشکی، بخش بستری می‌باشد.

2.2 خدمات کلینیک اطفال آریان در مشهد

1. ویزیت تخصصی کودکان از مهم ترین خدمات کلینیک اطفال آریان در مشهد است.
2. ویزیت تخصصی و همچنین عمومی بزرگسالان نیز در کلینیک آریان انجام می‌شود.
3.دندان پزشکی و همچنین دندان پزشکی کودکان از تخصصی ترین خدمات آریان است.
4. روانشناختی و امور مشاوره از خدمات کلینیک آریان است.
5. گفتار درمانی از خدمات کلینیک آریان است.
6. درمانگر کودک از خدمات کلینیک آریان است.
7. خدمات پرستاری از خدمات کلینیک آریان است.
8. جراحی سرپایی مانند ختنه و… از خدمات کلینیک آریان است.
9. بستری از خدمات کلینیک آریان است.
10. چک زردی از خدمات کلینیک آریان است.

2.3 آدرس کلینیک اطفال آریان در مشهد

آدرس : خراسان رضوی، مشهد، خیابان کوهسنگی، کوهسنگی ۱۲ (الندشت)، پلاک ۹، کلینیک تخصصی کودکان آریان مشهد – شماره تلفن : ۰۵۱۳۸۴۶۰۱۲۰
نشانی وب سایت کلینیک آریان مشهد جهت دریافت نوبت : سایت کلینیک آریان مشهد

3.طراحی دکوراسیون کلینیک کودکان چه تمایزی دارد؟

در طراحی دکوراسیون کلینیک یا مطب کودکان و اطفال باید در نظر داشت که مراجعه کننده اصلی کودکان هستند! بنابراین باید بر اساس نیاز‌های بصری-روانی کودکان و اطفال اقدام به طراحی و دیزاین داخلی کرد. به عبارت دیگر نیاز‌های مراجعه کننده بزرگسال متفاوت از نیاز‌های مراجعه کننده خاص کودکان است. معماری درمانی تلاقی علم معماری داخلی و استاندارد‌های جهان درمان و سلامت است. به عبارت دیگر بر اساس استاندارد‌هایی که پزشکان و متخصصان کودک بر آن تسلط دارند می‌بایست دکوراسیون کلینیک کودکان طراحی شود. طراحی داخلی کلینیک کودکان از تخصصی ترین امور در سری طراحی و اجرا دکوراسیون مطب است.

4.پروژه طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک آریان مشهد

کلینیک آریان مشهد در چهار طبقه و مجموعه بیش از 400 متر مربع توسط گروه معماری درمانی پاکاد طراحی و اجرا شد. کلینیک آریان مشهد از با سابقه ترین و معتبر ترین درمانگاه‌های تخصصی اطفال در مشهد است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از پروژه طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک آریان می‌توانید این کلینیک را در بخش پروژه‌های پاکاد به عنوان رزومه ببینید.

5.خدمات گروه معماری درمانی پاکاد چیست؟

گروه معماری پاکاد بیش از بیست سال سابقه کار معماری و طراحی داخلی دارد. در پاکاد به صورت تخصصی به طراحی دکوراسیون داروخانه و طراحی دکوراسیون مطب و کلینیک می‌پردازیم. بیش از پنج سال است که گروه معماری پاکاد شیوه و استراتژی خود را صرف یادگیری و توسعه معماری درمانی کرده است و در حوزه استاندارد های درمانی مطالعه و تحقیق و توسعه می‌کند. معماری درمانی یعنی دیزاین و طراحی برای محیط‌های پزشکی و سلامت که در آن جان و سلامت مراجعه کننده در اولویت کارفرما است. برای کسب اطلاعات بیشتر از گروه معماری پاکاد می‌توانید “درباره پاکاد” را مطالعه بفرمایید یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۵۳۱۱۲۸۵۱ تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *