داروخانه, لوگو داروخانه

طراحی لوگو داروخانه | قیمت طراحی لوگو داروخانه

طراحی لوگو داروخانه

لوگو داروخانه با اینکه از اهمیت بسیاری برخوردار است نسبت به آن بی‌توجهی می‌شود! داروسازان و دکتر‌های گرامی نسبت به برندسازی و طراحی لوگو داروخانه بیگانه هستند. بسیاری از داروخانه‌ها از طراحی لوگو تکراری یا حتی کپی استفاده می‌کنند! تصور کنید که برای طراحی داخلی داروخانه، راه‌اندازی داروخانه و خرید دارو‌های اولیه داروخانه بیش از چند میلیارد هزینه می‌شود اما لوگو برند داروخانه کپی و تکراری است! آیا داروخانه‌ای که برای تاسیس و راه‌اندازی آن چند میلیارد هزینه می‌شود نباید یک لوگو حرفه‌ای و منحصر به فرد داشته باشد؟ در این مقاله صفر تا صد طراحی لوگو داروخانه را بررسی کردیم.

اهمیت طراحی لوگو داروخانه

شاید از خودتان بپرسید چرا طراحی لوگو داروخانه بسیار اهمیت دارد؟ خب، همه کسب و کار‌ها به طراحی لوگو نیازمند هستند. اهمیتی ندارد که شما در چه کسب و کاری فعال هستید چرا که شما برای توسعه کسب و کار خود به برند نیاز دارد. برند مانند شناسنامه یک کسب و کار است و لوگو عکس شناسنامه شما خواهد بود. زمانی که یک کسب و کار لوگو ندارد مانند انسانی است که کارت هویت او دارای عکس نیست! برای اینکه مشتریان شما بهتر شما را بشناسند و به خاطر بسپارند وجود لوگو الزامی است. لوگو شما را در ذهن مشتریان و حتی کسانی که اقدام به همکاری با آن‌ها می‌کنید ماندگار خواهد ساخت. بقا یک کسب و کار به بقا لوگو و برند آن وابسته است.

1. نقش طراحی لوگو داروخانه در افزایش درآمد داروخانه

برای افزایش درآمد داروخانه به مشتریان بیشتری نیاز خواهید داشت. حفظ مشتریان قدیمی و سابق داروخانه نیز در افزایش درآمد داروخانه نقش دارد. تصور کنید که یک داروخانه با چه چیز‌هایی در ذهن یک مشتری ماندگار می‌شود؟ رفتار پرسنل داروخانه، طراحی مدرن دکوراسیون داروخانه، تنوع تجهیزات و کالا‌های دارویی داروخانه و در نهایت برند داروخانه! تمامی نکته‌های مثبت یک داروخانه در برند آن ماندگار می‌شود و دریچه ورود به برندسازی داروخانه طراحی لوگو است. بنابراین برای افزایش درآمد داروخانه شما به طراحی لوگو نیاز خواهید داشت.

2. مزیت‌های طراحی لوگو داروخانه چیست؟

  • افزایش مشتریان داروخانه
  • حفظ مشتریان ثابت
  • شروع برندسازی داروخانه
  • افزایش بازدهی بازاریابی
  • ماندگاری در ذهن مشتری
  • مشارکت b2b آسان‌تر

3. اهمیت لوگو داروخانه در برندسازی داروخانه

نقش لوگو در برندسازی بسیار اهمیت دارد. تصور کنید می‌خواهید برای داروخانه خود سایت طراحی کنید. برای طراحی سایت داروخانه به برند و لوگو نیاز خواهید داشت. حتی برای خرید دارو از شرکت‌های داروسازی با قیمت مناسب تر نیاز به برندسازی و لوگو دارید. توسعه کسب و کار داروخانه به صورت تخصصی به ایجاد کردن یک برند وابسته است و ایجاد یک برند نیز در گام اول با طراحی لوگو آغاز می‌شود. مهر داروخانه نیز بخشی از برند داروخانه است و می‌تواند از طراحی لوگو در آن استفاده کرد. بنابراین باید توجه داشت که چه قدر لوگو حتی در فاکتور‌های مالی داروخانه نقش مهمی دارد.

4. نقش لوگو در شبکه‌های اجتماعی داروخانه

قرار دادن لوگو در قسمت های پروفایل شبکه های اجتماعی یکی از راه‌های نقش بستن در ذهن مشتری است. لوگو این امکان را دارد که پس از گذشت سالیان متمادی باز هم در ذهن مخاطبین و مشتریان ماندگار باشد. پیش از دیدن نام شرکت، با مشاهده لوگو آن در فضای مجازی و یا دنیای واقعی شرکت مد نظر را پیدا کند. امروزه با پیشرفت و توسعه کسب و کار داروخانه و تاسیس فروشگاه مجازی باعث افزایش رقابت میان داروسازان گشته است.ازین رو داشتن یک لوگو شکیل که نمایان گر میزان حرفه و مهارت داروساز باشد، تاثیر بالایی در جذب مشتری خواهد داشت. بسیاری از داروخانه‌ها برای افزایش درآمد خود ورود به زمینه تولید محتوا اینستاگرامی می‌کنند. بنابراین طراحی یک لوگو یا آواتار برای اینستاگرام داروخانه بسیار اهمیت دارد.

قیمت طراحی لوگو داروخانه

برای تعیین قیمت طراحی لوگو داروخانه عوامل گوناگونی وجود دارد. که در ابتدا باید آنها را در نظر گرفت. اما به طور کلی قیمت طراحی لوگو حداقل از 200 هزار تومان شروع می شود و حداکثر تا 60 میلیون تومان می‌تواند باشد. البته ناگفته نماند که تعیین قیمت به میزان حرفه و مهارت طراح لوگو نیز مرتبط می‌باشد. طبیعتا هرچه مقدار تجربه، مهارت، خلاقیت یک طراح بالا تر باشد هزینه طراحی ای که انجام می‌دهد نیز بالا خواهد بود.

ایده‌های طراحی لوگو داروخانه

گاهی ممکن است بخواهید حرف‌ها و پیغام‌های زیادی را به مشتری برسانید. اما چگونه در کمترین زمان هرگونه پیغامی را به مخاطب ارسال کنیم؟ تنها یک لوگو این قابلیت را به شما می‌دهد که مراجعین با دیدن یک طرح و لوگو از داروخانه شما پیغام های مختلفی مانند اعتبار، مهارت، اصالت و ایمنی را دریافت کنند. ایده‌های مختلفی برای طراحی لوگو داروخانه وجود دارد. برای مثال بسیاری از داروخانه‌ها نماد‌هایی نظیری مار، جام، علامت صلیب سرخ و علامت مثبت استفاده می‌کنند. اما بهتر است داروخانه شما متفاوت باشد! به متن بعدی توجه ویژه کنید.

1. طراحی داروخانه از روی فامیل دکتر دارو‌ساز

تقریبا 90 درصد داروخانه‌ها بر اساس نام صاحب داروخانه یا دکتر داروساز داروخانه اقدام به برندسازی می‌کنند. و نام خانوادگی و فامیلی دکتر بر روی برند داروخانه ماندگار می‌شود! تصور کنید می‌خواهید یک لوگو برای داروخانه طراحی کنید. در صورتی که اسم شما به سبک تایپوگرافی تبدیل به یک لوگو درمانی مناسب برای داروخانه شود می‌تواند در برندسازی شما نقطه اوجی محسوب شود!

انواع طراحی لوگو داروخانه

  • طراحی لوگو تصویری داروخانه
  • طراحی لوگو نوشتاری داروخانه
  • طراحی لوگو ترکیبی داروخانه

نقش بازطراحی لوگو داروخانه

تصور کنید برای سال‌های طولانی در یک داروخانه فعالیت کردید و مکان داروخانه را تغییر ندادید. طبیعی است که بعد از این همه سال به بازطراحی داروخانه و بازطراحی دکوراسیون داروخانه نیازمند شوید. پروسه بازطراحی داروخانه شما بیش از یک ماه زمان لازم دارد. بعد از یک ماه بسته بودن داروخانه ممکن است که مشتریان شما، شما را فراموش کنند! البته مشتریانی که وفادار نیستند! در صورتی که شما لوگو داشته باشید؛ مشتریان سابق به راحتی می‌توانند بدانند که شما همان داروخانه قبلی و با سابقه هستید و سابقه و برند شما نسبت به دکوراسیون شما وابسته و خشک نیست.

بهترین طراحی لوگو داروخانه در ایران

استارت آپ طراحی لوگو دایا آرتز متخصص در زمینه طراحی لوگو داروخانه است. شما ضمن دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از ایشان در فرایند طراحی لوگو داروخانه خود استفاده کنید یا با مشاوره تلفن 09155035504 تماس بگیرید.

نمونه‌های طراحی لوگو داروخانه در خارج

لوگو داروخانه

نماد‌های طراحی لوگو داروخانه در ایران چیست؟

  • مار
  • جام
  • گیاه
  • علامت قرص

نماد‌های طراحی لوگو داروخانه در جهان چیست؟

  • مار
  • صلیب سرخ
  • علامت +
  • علامت قلب
  • علامت کپسول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *