موقعیت مکانی پروژه:خیابان کوهسنگی
متراژ پروژه:120 متر
مدت زمان انجام پروژه:30 روز
بازه انجام پروژه:1401/06/30-1401/05/20

مقدمه پروژه:

پروژه طراحی کلینیک آریان ، واقع در خیابان کوهسنگی است که مساحت این مطب 120 متر مربع می‌باشد . طراحی دکوراسیون کلینیک در مرداد ماه 1401 شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد .

ساختمان پزشکان آریان که در آن یک کلینیک در زمینه اطفال ، دندانپزشکی و… ایجاد شده است. باتوجه به اینکه کلینیک آریان یکی از تخصصی ترین کلینیک ها در سطح مشهد می باشد، در طراحی طبقه سوم همانند دیگر طبقه های این پروژه تلاش شد اصولی ترین طرح ها را توسط معماران حرفه ای ایجاد و پیاده سازی کنیم .

به طور کلی در این بازه زمانی باز سازی ساختمان ،باز سازی تاسیسات ، اجرای دکوراسیون چوب ، اجرای آجر دکوراتیو ، طراحی و نصب کانتر پذیرش مطب ،پارتیشن بندی اتاق درمان، ایجاد اتاق پزشک ، سیم کشی و نورپردازی مطب طراحی و پیاده سازی شد.

چالش های پروژه طراحی دکوراسیون کلینیک آریان :

از چالش های این پروژه به بخش باز سازی تاسیسات آن اشاره کرد، تاسیسات فضا باید به گونه ای تغییر پیدا می‌کرد که استاندارد های طراحی فضا های درمانی در آن رعایت می‌شد ، گروه معماری پاکاد در قسمت قرار گیری لوله کشی ساختمان ،برای جلوگیری از کم شدن ارتفاع سقف و قرار گرفتن لوله ها در ناحیه ای مناسب ، کف ساختمان را به اندازه قرار گیری لوله ها تخریب کرد. با توجه به اینکه این فضا در طبقه سوم بوده است هنگام تخریب خطر های احتمالی از ریزش سقف وجود داشت که با توجه به تجربه بالا تیم معماری پاکاد طراحی دکوراسیون کلینیک مشهد پیاده سازی و اجرای این طرح به خوبی به اتمام رسید .

طراحی کلینیک مطب دکتر آریان مشهد

سبک طراحی کلینیک آریان به چه صورت است؟

چندین طرح با سبک های گوناگون برای طراحی دکوراسیون کلینیک دکتر اصلانی ایجاد شد. که با توجه به انتخاب دکتر کلینیک آریان به سبک مدرن طراحی و اجرا شد .

چرا دکتر اصلانی گروه معماری پاکاد را انتخاب کرد؟

دکتر اصلانی پیش از استارت این پروژه با ما سابقه همکاری داشتند ، طراحی دکوراسیون کلینیک اطفال آریان توسط گروه معماری پاکاد اجرا شد که بعد از آن نیز بعد از آشنا شدن با میزان کیفیت، مهارت تیم طراحی و اجرای و همین طور خدمات پس از فروش تیم پاکاد ، همچنان همکاری با ما در طراحی طبقات دیگر کلینیک آریان ادامه یافت .

تصاویر طراحی کلینیک مطب دکتر آریان مشهد

آدرس طراحی کلینیک آریان مشهد کجاست؟

آدرس : مشهد ، خیابان کوهسنگی ، ساختمان پزشکان آریان
نشانی وب سایت طراحی کلینیک مطب دکتر آریان مشهد جهت دریافت نوبت : سایت کلینیک مطب دکتر آریان