گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شما را با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/07/07
مدت زمان اجرا :30 روز
متراژ پروژه :45 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس منوچهری
ناظر پروژه :مهندس ظفری
رنگ پروژه :سفید – سرمه ای
طراحی داروخانه دکتر خطیب
طراحی داروخانه دکتر خطیب

پروژه طراحی داروخانه دکتر خطیب

طراحی داروخانه خطیب واقع در تقاطع صدف و بلوار معلم به مساحت 45 متر مربع می‌باشد. استارت طراحی این پروژه در تاریخ مهرماه 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد.
طراحی و بازسازی داروخانه دکتر خطیب از زمان آغاز، تا زمان به پایان رسیدن آن با توجه به تغییراتی که مد نظر داشتند، به مدت 1 ماه زمان برد.
فضایی که دکتر خطیب برای داروخانه انتخاب کرده بودند در گذشته نمایشگاه اتومبیل بود، که کف پوش مغازه و کاشی روی دیوارها نیاز به تخریب و بازسازی مجدد داشت، به همین دلیل بخشی از زمان پروژه را به تخریب فضا اختصاص‌دادیم.در هنگام طراحی سه بعدی داروخانه دکتر خطیب علاوه بر اینکه سلیقه و نظر ایشان را در نظر گرفتیم فضا را به گونه ای طراحی کردیم، که مطابق با قوانین سازمان غذا و دارو باشد .
محدودیت در متراژ و شکل نامظم محیط موجب شد در هنگام طراحی، برای داشتن بهترین طرح با بیشترین فضای بهینه چالش داشته باشیم.
باتوجه به تجربه و مهارتی که گروه معماری پاکاد در زمینه طراحی فضای درمانی دارد، داروخانه دکتر خطیب با یک طراحی اصولی و استاندارد اجرا شد.

طراحی داروخانه دکتر خطیب
طراحی داروخانه دکتر خطیب

قبل و بعد اجرا

فضای داروخانه دکتر خطیب پیش از طراحی در چندین بخش، تخریب و باز سازی شد.
با توجه به اینکه کاربری فضا در گذشته نمایشگاه اتومبیل بود و نیاز داشت کف پوش و کاشی های روی دیوار تخریب و جایگذین شود.
همانطور که در تصویر اجرایی پایین مشاهده می‌کنید، کف پوش تعویض و در ناحیه دیوارها بخش زیادی از آن قفسه کار شد. قسمت دیگر دیوارها با استفاده از گرین وال و چوب طراحی شد.

رندرهای طراحی

در طراحی داروخانه دکتر خطیب فضا به گونه ای است که در صورت وارد شدن به داروخانه، و تحویل نسخه به دکتر تا زمانی که دارو به دست شما می‌رسد، به طور منظم در یک مسیر مشخص حرکت کنید.
بعد از ورود افراد جدید به داروخانه، بی نظمی و اختلال در رفت آمد ایجاد نخواهد شد.

نکات بازسازی دکوراسیون داروخانه

زمانی که شما یک فضای استیجاری را برای داروخانه انتخاب می‌کنید ممکن است به دلیل جابجایی ، هزینه زیادی برای طراحی آن فضا نکنید.
اما اگر صاحب یک ملک هستید شاید بخواهید فضا را به گونه ای طراحی کنید که در سال های طولانی از آن استفاده کنید.
برای داشتن یک باز سازی و طراحی ماندگار لازم است متریال هایی را انتخاب کنید که کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشد. متریال های ماندگار طبیعتا هزینه بالاتری نسبت به دیگر متریال ها دارد.
داروخانه دکتر خطیب جزو داروخانه هایی بود که ایشان صاحب ملک بودند. در نهایت تیم پاکاد فضا را به شکلی طراحی کرد که بعد از گذشت چندین سال کیفیت و ماندگاری روز اول را داشته باشد .

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .