گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کار فرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/07/07
مدت زمان اجرا :25 روز
متراژ پروژه :110 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس رجب پور
ناظر پروژه :مهندس منوچهری
رنگ پروژه :نسکافه ای ، کرم

پروژه طراحی داروخانه در بلوار فلاحی

این داروخانه واقع در خیابان فلاحی به متراژ 110 متر مربع ، که در آذر ماه سال 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد.
با توجه به متراژ این داروخانه و همین طور آیتم ها و بخش هایی که دکتر برای طراحی داروخانه تعیین کرده بودند. طراحی و پیاده سازی این داروخانه به مدت 30 روز زمان برد .
مساحت داروخانه به شکلی بود که توانستیم تمامی آیتم های لازم برای یک داروخانه استاندارد را مطابق با قوانین سازمان غذاو دارو اجرا کنیم .
با این مساحت توانستیم تمامی آیتم های لازم یک داروخانه استاندراد مطابق با قوانین سازمان غذا و دارو به خوبی در آن پیاده سازی کنیم. نبود محدودیت در متراژ داروخانه موجب شد تمامی بخش های داروخانه که شامل ناحیه تحویل نسخه ، دکتر داروساز ، داروهای بدون نسخه ، قسمت آرایشی و بهداشتی و همین طور ناحیه تحویل نسخه که به طور کلی زیر مجموعه بخش کانتر داروخانه محسوب می‌شود با مساحت و دکوراسیون متناسب اجرا شود .

قبل و بعد اجرا

این داروخانه مساحت بسیار مناسبی برای اجرای آیتم های یک داروخانه استاندارد را داشت.
با این وجود بودن یک سکو در قسمتی از داروخانه یکی از چالش های پررنگ این پروژه بود . در تصویر اول که پیش از طراحی داروخانه است وجود یک سکو را در انتهای سالن مشاهده می‌کنید .
این سکو مساحت قابل توجهی از انتهای داروخانه را اشغال کرده بود که برای داشتن یک داروخانه استاندارد و بهینه یک چالش محسوب می‌شد.
قسمت اول طراحی داروخانه دکتر با توجه به معیار هایی که دکتر مد نظر داشتند اجرا و پیاده سازی شد . در ادامه این داروخانه که ناحیه انبار داروخانه را در بر گرفت و سکوی موجود در آن بخش به عنوان اتاق پزشک طراحی شد. به طور کلی در این بخش هم از تمامی محیط استفاده کردیم و فضای بهینه ایجاد کردیم .

رندر های طراحی

طراحی دکوراسیون داروخانه ، یکی از داروخانه هایی است که با بروز ترین طراح های موجود در سبک مدرن طراحی شد . استفاده از ترکیب رنگ کرم و نسکافه ای در این پروژه فضای داروخانه را دلباز و بزرگ نمایش می دهد. طراحی سیستم روشنایی این داروخانه به شکلی اجرا شد، که باعث می‌شود میان قفسه ها نیز نور وجود داشته باشد، تا دارو ها بهتر دیده شوند.نورهای داخل قفسه ها علاوه بر اینکه نمای بسیار خوبی ایجاد می‌کند، از ایجاد خطا و اشتباه پزشک، هنگام انتخای دارو جلوگیری می‌کند.
همانطور که در رندر های طراحی داروخانه مشاهده می‌کنید. در پشت پیشخوان داروخانه نیز از تمامی فضا بیشترین استفاده و بهترین قفسه بندی را اجرا کردیم.

طراحی داروخانه دکتر کریمی

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون تان یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی شما رایگان خواهد بود .
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد با این شماره 09155035504 تماس بگیرید ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .