معماری, معماری داخلی

طراحی داخلی | خدمات طراحی دکوراسیون پاکاد چیست؟

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی چیست؟ راهنمایی برای طراحی داخلی یک منزل

طراحی داخلی یا همان معماری داخلی به مجموعه فرایند دیزاین و انتخاب چیدمان، نقشه کشی در مرزکشی ساختمان‌ها می‌باشد. طراحی داخلی به ایجاد تناسب بصری در محیط‌های درونی ساختمان‌ها و همچنین آسودگی در استفاده کاربردی از محیط‌های مختلف اهمیت بسیاری می‌دهد. تصور کنید شما یک دکتر یا پزشک هستید و برای طراحی داخلی مطب خود نیاز به مشاوره از یک معماری متخصص در زمینه معماری درمانی دارید. در این شرایط فرد معمار با توجه به استاندارد‌های طراحی دکوراسیون کلینیک مورد نظر شما اقدام به طراحی پلان دو بعدی می‌کند و نیاز‌های شما را در خصوص طراحی مطب خاص خودتان برآورده خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون یک منزل چگونه انجام می‌شود؟

نخست باید توجه داشته باشید که هر واحد مسکونی، منزل یا حتی محیط‌های کاری مختلف دارای پتانسیل و نیاز‌های مختلفی برای طراحی درون منازل می‌باشند. در خصوص هر کدام می‌بایست مراحل زیر به صورت کلی پیش برود : در مرحله اول باید نیاز‌های مشتری یا مخاطب سنجیده شود. سپس در مرحله دوم با بررسی پتانسیل‌های محیط پیشنهادات و ایده‌های خلاقانه معماری به مشتری ارائه شود. در یک جلسه مشاوره بهتر است به تمامی نیاز‌های مشتری توجه کرد و او را با راهنمایی‌های مفید به ترسیم اولیه طراحی سه بعدی منزلش رساند.

طراحی داخلی منزل یا محیط‌ مسکونی
دیزاین داخلی منزل یا دیزاین محیط‌ مسکونی

معماری درمانی چیست؟ دیزاین داخلی محیط‌های درمانی

معماری درمانی از زیرشاخه‌های مهم معماری داخلی است. امروزه عبارت “معماری درمانی” به ویژه در ایران و مخصوصا در شهر مقدس مشهد بسیار به گوش می‌رسد. به طراحی داخلی داروخانه، مطب، کلینیک، درمانگاه، بیمارستان و هر محیط درمانی یا مرتبط با حوزه سلامت معماری درمانی می‌گویند. معماری درمانی به استاندارد‌ها و شرایط و ضوابط تاسیس داروخانه یا مطب به لحاظ قانونی و حقوقی اهمیت بسیاری می‌دهد و آسایش پزشک و مراجعه کننده یا بیمار از اولویت‌های مهم معماری درمان است. گروه معماری درمانی پاکاد مفتخر است که از در زمینه معماری درمانی پیشگام و نوآور بوده است.

انواع خدمات معماری درمانی چیست؟

1.طراحی دکوراسیون کلینیک کودکان
2.دیزاین داخلی مطب پزشکان
3.طراحی دکور داروخانه و دراگ استور‌ها
4.طراحی داخلی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *