داروخانه, طراحی داروخانه, طراحی دکوراسیون داروخانه, معماری داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی در نیشابور | طراحی دکوراسیون داروخانه در نیشابور

شهرستان ها نیز همانند پایتخت و دیگر شهر های بزرگ ، در برخی از حوضه ها نیاز به بروزرسانی و تغییر در بافت ساختمانی دارد . طراحی دکوراسیون داروخانه یکی از مسائل مهم برای داروسازان است. زیرا علاوه بر اینکه تاثیر مستقیمی بر روی مراجعین میگذارد، آیتم های حائز اهمیتی دارد که با رعایت آن از سمت سازمان غذا و دارو به داروخانه شما امتیاز داده‌میشود. این آیتم ها به جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع و جلو گیری از ایجاد خطا درهنگام انتخاب دارو می باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی نیشابور می‌توان فضایی متناسب با بهره گیری از فرهنگ و تم سنتی ای شهر نیشابور دارد طراحی و پیاده سازی کرد.

فضای مناسب و دسترسی آسان

نورپردازی داروخانه

بهترین رنگ برای طراحی داروخانه

مواد با کیفیت و بهداشتی در طراحی داروخانه

ترکیب طراحی مدرن و سنتی

ایجاد فضای مشاوره

مراحل طراحی داخلی داروخانه درنیشابور

1- فضای مناسب و دسترسی آسان

در فضایی مناسب دسترسی برای تمام عموم از جمله معلولین امکان پذیر است. و همین طور طراحی قسمت ورودی داروخانه باید به نحوی باشد که قابلیت رفت آمد با ویلچر در آنجا باشد. دسترسی آسان یعنی سردرگم نشدن مشتری، تحویل نسخه و دریافت داروها و بخش صندوق از اصلی ترین بخش هایی است که هر مراجعه کننده از این پیشخوان ها عبور میکند ، طراحی پیشخوان داروخانه باید به گونه ای باشد که به راحتی به هر کدام از بخش ها دسترسی داشت. مانیتور ها و یا تابلو های روی هر پیشخوان نمایش دهنده نقش مسئول پشت پیشخوان را داشته باشد. به طور مثال در صورتی ارباب رجوع به دنبال مسئول فنی داروخانه یا بخش مشاوره داروخانه باشد به راحتی موقعیت آن هارا پیدا کند .

2- نورپردازی داروخانه

هر یک از شهرستان ها تم های سنتی و طراحی بومی مخصوص به خود را دارد، نیشابور نیز یکی از شهرستان هایی است که با توجه به معروف بودن آن به شهر فیروزه در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی در نیشابور می‌توانید با بهره گیری از المان هایی مرتبط فرهنگ شهر، با رنگ های شاد و روشن فضایی سنتی و دلنشینی ایجاد کرد.


نورپردازی یکی از آیتم های مهم در طراحی دکوراسیون یک داروخانه می باشد. طراحی سیستم نورپردازی داروخانه باید به نحوی باشد که تمام قسمت ها از نور کافی برخوردار باشد.
بهره گیری از عوامل طبیعی مانند نور خورشید و گیاهان در داروخانه تاثیرات مثبتی بر روی ارباب رجوع و عملکرد پرسنل خواهد گذاشت از همین رو در طراحی دکوراسیون داخلی نیشابور از متریال هایی به کار رفته‌می‌شود که بیشترین استفاده از نوردر آن باشد. مانند شیشه های رنگی که بر روی پنجره های سنتی نصب میشود تا نور را با رنگ های مختلف به داخل داروخانه بندازد.

3- بهترین رنگ برای طراحی داروخانه

بهترین رنگ دکور مطب و کلینیک رنگ های درمانی طیفی از رنگ های روشن هستند. و یا ترکیبی از رنگ های تیره خاص به همراه ترکیب رنگ مخصوص به خود می باشند. تا داروخانه را فضایی دلباز و بزرگ نمایش بدهد. اما در طراحی دکوراسیون داخلی شهرستان ها مانند نیشابور در صورتی که کارفرما بخواهد در طراحی داخلی داروخانه از سنک سنتی به کار ببریم ،متریال های مختلفی مانند چوب وجود دارد که ترکیبی از فضایی مدرن و سنتی را برای شما پدید می آورد .

4- استفاده از مواد با کیفیت و بهداشتی

معماری درمانی آیتم های گوناگونی دارد که یکی از شاخه های آن انتخاب مواد و متریال باکیفیت و بهداشتی در طراحی داخلی داروخانه می باشد. در صورتی که از موارد بی کیفیت در محیط درمانی به کار برود، از بین بردن آلودگی ها از روی آنها آسان نیست و در مرور زمان ممکن است آلودگی های داخل داروخانه افزایش پیدا کند. متریالی خوب است که آلودگی سریع دید شود و راحت قابل ازبین رفتن باشد .

5- ترکیب طراحی مدرن و سنتی

یکی از بهترین طراحی دکوراسیون داخلی شهرستان ها ، ترکیب طراحی مدرن به همراه طراحی سنتی مخصوص به همان شهر می باشد. شهر نیشابور به دلیل داشتن جاذبه های سنتی زیبا، طراحی دکوراسیون داخلی نیشابور برای به کار گیری از سبک سنتی آیتم های زیادی وجود دارد. با داشتن یک طراح خلاق و حرفه ای در این زمینه می‌توان یک محیط دلنشین سنتی اما امروزی پیاده سازی کرد.

6- ایجاد فضای مشاوره

امروزه با پیشرفت اینترنت مردم به خوبی میتوانند به ویژگی و کاربرد هر دارو پی ببرند . اما با توجه به اینکه افراد حساسیت ها و آلرژی های متفاوتی دارند بهتر است یک فضای مشاوره در داروخانه باشد تا مشاور با در نظر گرفتن ویژگی های هر شخص ، داروی مد نظر را معرفی کند .

7- مراحل طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه در نیشابور

به دلیل اینکه گروه معماری پاکاد واقع در مشهد می باشد ، در صورتی که سفارشی از سمت شما ثبت شود . پس از مشاوره و صحبت با کارفرما نماینده ما که در شهر نیشابور است جهت برداشت پلان از فضای مد نظر شما ، اقدام خواهیم کرد.در نهایت طراحی پلان دو بعدی شما بعد از پیاده سازی به صورت رایگان به شما ارائه داده می شود .
جهت ثبت سفارش می توانید با شماره 09155035504 تماس بگیرید . و یا از طریق تکمیل فرم ثبت نام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.


بعد از مشاوره و توضیح آنچه از فضا انتظار دارید ، ترکیب رنگی ها نحوه قرار گیری پارتیشن بندی ها به سراغ مرحله بعدی یعنی طراحی سه بعدی داروخانه خواهیم رفت.
در صورتی که بخواهید طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه نیشابور خودرا توسط گروه معماری پاکاد اجرا و پیاده سازی کنید ، با توجه به شناختی که از محیط شما داریم و طراحی که خودمان پیاده سازی کرده ایم نهایتا بعد از 20 روز داروخانه به شما به صورت تکمیل تحویل داده می شود .
اگر مرحله اجرایی را خودتان با تیم دیگری بخواهید انجام بدهید ما بازهم در کنار شما جهت مشاوره و پیاده سازی صحیح طراحی خواهیم بود تا بعد از پیاده سازی خطایی در اجرا نداشته باشید.
ما در تمامی آیتم ها تا اتمام طراحی و پیاده سازی در کنار شما هستیم تا فضا همانطور که مد نظر دارید ایجاد شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *