گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی و مسکونی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق با سلیقه و آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1398/03/10
مدت زمان اجرا :20 روز
متراژ پروژه :200 متر مربع
سبک :کلاسیک
طراح :گروه معماری پاکاد
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :کرم- طلایی

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر فخر کاظمی

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر فخر کاظم ، واقع در بلوارفرهنگ بامتراژ 200 متر مربع در 4 طبقه با زیر بنای 800 متر مربع می باشد. طراحی دکوراسیون منزل دکتر فخر کاظمی در سال 1400 انجام شد و به مدت 20 روز تا اتمام پروژه طراحی سه بعدی زمان برد. دکتر فخر کاظمی آیتم های گوناگونی برای طراحی دکوراسیون منزل مسکونی خود در نظر داشتند. پس از مشاوره کامل با تیم طراحی پاکاد، تمام آیتم ها به صورت سه بعدی طراحی شدند.
در این بازه زمانی تمام بخش های این منزل که شامل 4 طبقه ، بخش ورودی و نمای اصلی ساختمان، سالن های اصلی هر طبقه ، اتاق ها ، استخر و روف گاردن پروژه با تمام جزئیات به سبک کلاسیک پیاده سازی شد.
طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر با توجه به متراژی که داشت با استفاده از متریال های استاندارد طراحی شد. تا پس از پیاده سازی دکوراسیون منزل دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.
در طراحی دکوراسیون منزل مسکونی این پروژه از سبک کلاسیک به کار بردیم.

رندرهای طراحی قسمت سالن اصلی

سبک طراحی منزل دکتر فخر کاظمی

بخشی از طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر فخر کاظمی ، طبقات و فضاهای داخلی چندین بار به صورت سه بعدی طراحی شد.
در نهایت فضایی کاملا استاندارد و مطابق با سلیقه و خواسته های دکتر پیاده سازی شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .