گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/06/10
مدت زمان اجرا :20 روز
متراژ پروژه :400 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :گروه معماری پاکاد
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – کرم
طراحی منزل مسکونی دکتر کرامتی

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر کرامتی

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر کرامتی ، واقع در خراسان رضوی با متراژ 400 متر مربع می باشد. طراحی دکوراسیون منزل دکتر کرامتی در شهریور ماه سال 1402 شروع شد و به مدت 20روز تا اتمام پروژه زمان برد. دکتر کرامتی آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون منزل مسکونی خود در نظر داشتند که از گروه معماری پاکاد خواستند این فضا ها را به صورت سه بعدی طراحی کند. از همان ابتدا طراحی سه بعدی از قسمت طراحی حیاط و نمای ساختمان آغاز شد سپس شروع به طراحی فضای داخلی کردیم. قسمت داخلی شامل بخش آشپزخانه، بخش پذیرایی ، قسمت اتاق ها، سرویس بهداشتی و حمام ها می باشد که به صورت کامل طراحی شدند. علاوه بر این آیتم ها دکتر کرامتی فضایی را برای روف گاردن در نظر داشتند که این قسمت هم به صورت کامل طراحی شد

طراحی منزل مسکونی دکتر کرامتی

طراحی منزل مسکونی دکتر کرامتی
طراحی منزل مسکونی دکتر کرامتی

قبل و بعد اجرا

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید فضای منزل دکتر کرامتی بدون بهره گیری از هیچ سبک و رنگی با یک طراحی عادی داشت.
در این تصاویر بخش آشپزخانه را مشاهده می کنید، قسمت زیادی از فضا با طراحی اشتباه، غیر قابل استفاده بود.
طراحان گروه معماری پاکاد با در نظر گرفتن طراحی خانه های لوکس و مدرن با همه فضای موجود، یک آشپزخانه بهینه با نورپردازی و پارتیشن بندی های استاندارد ایجاد کرد.

رندرهای طراحی

سبک طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر کرامتی

سبک طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر کرامتی به صورت مدرن بود این سبک در تمام بخش های این منزل اعم از نمای بیرونی ، سالن اصلی ، اتاق ها و روف گاردن اجرا شد.
یکی از دغدغه مشتریان در طراحی روف گاردن ، انتخاب جنس مبلمان است.
هنگام طراحی با مدنظر داشتن بهترین متریال برای مبلمان روف گاردن این بخش را طراحی کردیم .

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .