گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی و مسکونی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق با سلیقه و آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1401/09/10
مدت زمان اجرا :2 ماه
متراژ پروژه :250 متر مربع
سبک :نئو کلاسیک
طراح :گروه معماری پاکاد
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – کرم
طراحی منزل دکتر جعفری

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر جعفری

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر جعفری ، واقع در مشهد با مساحت 250 متر مربع می باشد. طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر جعفری در آذر ماه سال 1400 شروع شد و به مدت 2 ماه تا اتمام پروژه زمان برد. دکتر جعفری آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون منزل مسکونی خود در نظر داشتند در همان ابتدا چندین طرح به صورت سه بعدی طراحی شد و بعد از تایید نهایی پیاده سازی شدند.
منزل مسکونی دکتر جعفری به دلیل اینکه بافت قدیمی داشت ، زمان قابل توجهی را برای تخریب اختصاص داده شد. در این مدت زمانی تمام بخش های این منزل ، که شامل آشپزخانه ، سالن اصلی ، اتاق ها ، سرویس های بهداشتی و حمام ها می شود، طراحی و بازسازی شد.
بازسازی بخش کفپوش ساختمان ، همین طور باز سازی دکوراسیون دیوار ها، استفاده از آجر دکوراتیو و آینه دکوراتیو بر روی دیوار ها ، طراحی سیستم نورپردازی بهینه ، باز سازی دکوراسیون آشپزخانه و کابینت ها به سبک کلاسیک از آیتم های بازسازی در طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر جعفری بود. همه آیتم ها ابتدا به صورت سه بعدی طراحی و بعد از تایید به صورت صفر تا صد توسط گروه معماری پاکاد اجرا شد.

طراحی منزل دکتر جعفری
طراحی منزل دکتر جعفری

قبل و بعد اجرا

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید بخشی از طراحی دکوراسیون منزل مسکونی با استفاده از قاب کاری و نصل آینه دکوراتیو طراحی شد. از پارکت نیز برای طراحی دکوراسیون کف منزل به کار بردیم.

رندرهای طراحی قسمت سالن اصلی

سبک طراحی منزل دکتر جعفری

طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر جعفری ، فضای داخلی چندین بار به صورت سه بعدی طراحی شد.
در نهایت فضایی کاملا استاندارد و مطابق با سلیقه و خواسته های دکتر پیاده سازی شد.

تصاویر اجرایی منزل مسکونی دکتر جعفری

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .