گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1403/01/25
مدت زمان اجرا :14 روز
متراژ پروژه :170 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس رجب پور
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید- سبز – طرح چوب

پروژه طراحی مطب دکتر حسن پور

طراحی مطب دکتر حسن‌پوردراواخر فروردین ماه سال 1403 آغاز شد. این پروژه واقع در خیابان دانشگاه با متراژ 170 متر مربع بود. در مدت زمان 14 روز به صورت صفر تاصد به سبک مدرن توسط گروه معماری پاکاد طراحی شد. در این بازه زمانی بخش های مختلفی از دکوراسیون مطب بینایی سنجی را طراحی کردیم .
ابتدا از طراحی نمای بیرونی مطب آغاز شد، و بعد سالن اصلی که بخش هایی برای قرار گیری فریم عینک ها ، نورپردازی ، محل قرار گیری آینه ها و پیشخوان مشاوره تعبیه و طراحی شد.در این صورت مراجعه کننده انتخاب بهتر و مطمئن تری می‌تواند داشته باشد. از همین رو قفسه ها را به شکلی طراحی کردیم که داخل آن قابلیت نورپردازی داشته باشد تا مشتریان به خوبی بتوانند فریم عینک مد نظر را در فضایی با میزان نور مناسب بر روی صورت خود امتحان کنند. علاوه بر اینها در سالن اصلی پیشخوان هایی تعبیه کردیم که فروشنده به مشتری در یک حریم مشخص مشاوره بدهد . طراحی مطب دکتر حسن‌پور پیش ازاستارت یک فضای کاملا قدیمی و فرسود‌ه ای داشت که بعد از طراحی توسط گروه معماری پاکاد به محیطی مدرن و امروزی مطابق با ضوابط طراحی مطب بینایی سنجی، تبدیل شد.

Left ImageRight Image
طراحی مطب دکتر حسن‌پور
طراحی مطب دکتر حسن‌پور

قبل و بعد اجرا

قبل ازطراحی مطب دکتر حسن‌پور، فضایی فرسود‌ه با طراحی قدیمی و چندین ستون در وسط سالن را داشت. بعد از طراحی جدید همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید. فضا توسط گروه معماری پاکاد، کاملا محیط به فضای امروزی به سبک مدرن تبدیل شد.

رندرهای طراحی

سبک طراحی مطب بینایی سنجی دکتر حسن پور

سبک طراحی مطب دکتر حسن‌پور به صورت مدرن بود. در طراحی جدید با وجود چندین ستون در مطب که قابل حذف نبودند ، فضا به صورتی طراحی شد که ستون ها در قالب آبنما و یا تو کار طراحی شدند.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .