گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی و مسکونی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق با سلیقه و آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1400/11/10
مدت زمان اجرا :20 روز
متراژ پروژه :180 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :گروه معماری پاکاد
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – کرم
طراحی منزل مسکونی دکتر طوفانی

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر طوفانی

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر کرامتی ، واقع در خیابان قدس با متراژ180 متر مربع می باشد. طراحی دکوراسیون منزل دکتر طوفانی در بهمن ماه ماه سال 1400 شروع شد و به مدت 20روز تا اتمام پروژه زمان برد. دکتر طوفانی آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون منزل مسکونی خود در نظر داشتند که از گروه معماری پاکاد خواستند این فضا ها را به صورت سه بعدی طراحی کند. از همان ابتدا طراحی سه بعدی از قسمت طراحی حیاط و نمای ساختمان آغاز شد سپس شروع به طراحی فضای داخلی کردیم. قسمت داخلی شامل بخش آشپزخانه، بخش پذیرایی ، قسمت اتاق ها، اتاق اصلی و اتاق مهمان می باشد که به صورت کامل طراحی شدند.
طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر با توجه به متراژی که داشت با استفاده از متریال های استاندارد طراحی شد. تا پس از پیاده سازی دکوراسیون منزل دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.
در طراحی دکوراسیون منزل مسکونی این پروژه با بهره گیری از سبک مدرن فضایی شیک و بهینه طراحی کردیم.

رندرهای طراحی

سبک طراحی دکوراسیون منزل دکتر طوفانی

سبک طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر طوفانی به صورت مدرن بود این سبک در تمام بخش های این منزل اعم از سالن اصلی ، اتاق ها و آشپزخانه اجرا شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .