گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی و مسکونی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق با سلیقه و آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1401/09/10
مدت زمان اجرا :2 ماه
متراژ پروژه :250 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :گروه معماری پاکاد
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – طوسی

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر فرخی

پروژه طراحی منزل مسکونی دکتر فرخی ، واقع در خیابان هفت تیر با مساحت 250 متر مربع می باشد. طراحی دکوراسیون منزل دکتر فرخی در آذر ماه سال 1401 شروع شد و به مدت دو ماه تا اتمام پروژه زمان برد. دکتر فرخی آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون منزل مسکونی خود در نظر داشتند در همان ابتدا در مرحله طراحی سه‌بعدی تعیین شد و بعد از تایید نهایی پیاده سازی شدند.
در این بازه زمانی تمام بخش های این منزل ، که شامل آشپزخانه ، سالن اصلی ، اتاق ها ، سرویس های بهداشتی و حمام ها می شود طراحی و بازسازی شد.
منزل مسکونی دکتر فرخی کاملا تازه ساز بود که در هنگام اجرای عملیات طراحی ، نیاز به تخریب در هیچ بخشی نبود. در ناحیه آشپزخانه کابینت ها به سبک مدرن از قبل پیاده سازی شده بود که متناسب با آن سیستم نورپردازی محیط آشپزخانه را تقویت کردیم. در قسمت سالن اصلی آیتم های مختلفی اعم از قاب کاری ، رنگ آمیزی ، پتینه کاری دیوار ها به همراه نصب شلف، ایجاد دیوار TV ، و همین طور نورپردازی محیط تعویض درب ها . پنجره ها در این بازه زمانی اجرا شد.افزون بر اینها اتاق اصلی به صورت مستر با به کارگیری شیرآلات توکار طراحی شد ، همین طور اتاقی به عنوان کلوزت روم تعیین و اتاق دیگر به عنوان اتاق مهمان طراحی شد.

طراحی منزل دکتر فرخی
طراحی منزل دکتر فرخی

قبل و بعد اجرا

در طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر فرخی با توجه به طراحی که از قبل داشت ، مرحله تخریب ، مدت زمان کمی را به خودش اختصاص دارد . طراحی دکوراسیون دیوار ها به صورت کامل تغییر پیدا کرد .

رندرهای طراحی قسمت سالن اصلی

سبک طراحی منزل دکتر فرخی

طراحی دکوراسیون منزل مسکونی دکتر فرخی ، فضای داخلی چندین بار به صورت سه بعدی طراحی شد.
در نهایت فضایی کاملا استاندارد و مطابق با سلیقه و خواسته های دکتر پیاده سازی شد.

تصاویر اجرایی منزل مسکونی دکتر فرخی

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .