موقعیت مکانی پروژه:خیابان بهارستان
متراژ پروژه:100
مدت زمان انجام پروژه:30 روز
بازه انجام پروژه:1400/11/01-1400/09/22

مقدمه پروژه:

پروژه طراحی داروخانه دکتر میرهادی‌زاده مشهد، واقع در بلوار سجاد است که مساحت این داروخانه 100 متر مربع می‌باشد. طراحی داروخانه دکتر میرهادی‌زاده در آذر ماه 1400شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد .دکتر میرهادی‌زاده تنها در برخی از آیتم ها و بخش های داروخانه قصد بازسازی داشتند که پس از مشاوره و شناسایی نیاز مشتری اقدام به طراحی سه بعدی از فضا کردیم .
در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، طراحی اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی، نورپردازی داروخانه و دکوراسیون چوب طراحی و پیاده سازی شده است .

چالش های پروژه طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر میرهادی‌زاده :

در داروخانه دکتر میر هادی‌زاده محصولات بیشتر از داروهای درمانی بود ، لوازم و کالاهای درمانی مانند کالا های طبی ، ویلچر ، لوازم برقی و .. نیز وجود داشت که در هنگام طراحی داروخانه باید فضایی متناسب با ابعاد این محصولات ایجاد می شد ، به صورتی که ظرفیت قرار گیری محصولات زیادی را داشته باشد و فضای بد شکلی ایجاد نکند.
علاوه بر اینها طراحی داروخانه دکتر میرهادی‌زاده تنها شامل بخش اصلی داروخانه و فضای درمانی نبود ، در بخش دیگر داروخانه فضایی با مساحت متناسبی وجود داشت که با توجه به درخواست کارفرما و اصول و استاندارد های بازسازی داروخانه به کافی شاپ کوچک و اتاق درمان پزشک تبدیل شد که در بخش کافی شاپ و اتاق پزشک جهت دسترسی بهتر به این بخش راهروی مناسب تعبیه شد .

سبک طراحی داروخانه دکتر میرهادی‌زاده مشهد به چه صورت است؟

طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر میرهادی‌زاده به سبک طراحی داروخانه مدرن در مشهد طراحی و اجرا شد .

چرا دکتر میرهادی‌زاده مشهد گروه معماری پاکاد را انتخاب کرد؟

دکتر میرهادی‌زاده برای باز سازی دکوراسیون داروخانه خود در برخی از بخش های داروخانه به دنبال تیم طراحی معماری درمانی بودند ، که پس از پرس و جو و مشاهده نمونه کار های گروه معماری پاکاد با ما آشنا شدند و همکاری با پاکاد را آغاز کردند.

تصاویر فضای داخلی داروخانه دکتر میرهادی‌زاده مشهد

آدرس داروخانه دکتر میرهادی‌زاده کجاست؟

آدرس : مشهد ، بلوار سجاد – نبش چهار راه بهارستان
نشانی وب سایت داروخانه دکتر میرهادی‌زاده جهت دریافت نوبت : سایت داروخانه دکتر میر هادیزاده