گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1403/02/05
مدت زمان طراحی :14 روز
متراژ پروژه :170 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس پیروز نیا
ناظر پروژه :مهندس لطفی
رنگ پروژه :سفید- سبز – طرح چوب
طراحی مطب دکتر زارع

پروژه طراحی مطب زیبایی دکتر زارع

پروژه طراحی دکوراسیون مطب زیبایی دکتر زارع واقع در بلوار کوثر با متراژ 250 متر مربع می‌باشد. برداشت پلان این پروژه در اردیبهشت ماه سال 1403 آغاز شد. کاربری قبلی این محیط کافی شاپ بود به همین دلیل فضای داخلی توسط دیوار های مختلف پارتیشن بندی بود ، سرامیک ها قدیمی بودند. فضای داخلی از نور کافی و برق کشی کمی برخوردار بود .
مطب دکتر زارع به صورت صفر تاصد بازسازی کامل شد. ابتدا پارتیشن بندی ها ، سرامیک کف تخریب شد. سیستم برق کشی و نورپردازی از صفر تاصد طراحی و پیاده سازی شد.
به صورت کامل فضا گچ کاری ، دیوار چینی ، رنگ آمیزی و نورپردازی شد. فضای کلی این پروژه 270 متر بود که شامل حیاط و سالن اصلی میشد که بنای طراحی شده توسط گروه معماری پاکاد 170 متر مربع بود.

طراحی مطب دکتر زارع
طراحی مطب دکتر زارع

قبل و بعد اجرا

در طراحی مطب زیبایی دکتر زارعدر دکوراسیون جدید کاملا تغییر ایجاد شد . همانطور که در طراحی دیوار ها مشاوره میکنید ، فضا به صورت بهینه و اصولی طراحی و پیاده شازی شد.

رندرهای طراحی

سبک طراحی مطب زیبایی دکتر زارع

سبک طراحی مطب زیبایی دکتر زارع به صورت مدرن بود. ترکیب رنگی انتخاب شده و سبک طراحی فضا در تمامی اتاق ها پیاده سازی شد.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .