گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شما را با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1403/05/03
مدت زمان اجرا :10 روز
متراژ پروژه :146 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس پیروز نیا
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – سرمه ای

پروژه طراحی داروخانه در تهران

پروژه طراحی داروخانه در تهران ، واقع در خیابان سعادت آباد با زیر بنای 146 متر مربع می‌باشد .این داروخانه به صورت دوبلکس که مساحت طبقه اول 114 متر و طبقه دوم 32 متر می باشد. طراحی داروخانه دکتر در مرداد ماه سال 1403 شروع شد و به مدت 10 روز تا اتمام پروژه زمان برد. طراحی سابق این فضا به صورت کلاسیک بود که دیوار ها با قاب کاری و گچبری کلاسیک دیزاین شده بود. در طراحی جدید فضایی کاملا به سبک مدرن طراحی و پیاده سازی شد.
داروخانه دکتر آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون داروخانه در نظر داشتند در همان ابتدا در مرحله طراحی سه‌بعدی تعیین شد. در این بازه زمانی طراحی طبقه اول و طبقه دوم که شامل سالن انتظار ، پیشخوان و انبار داروخانه و همین طور قسمت فروشگاه در طبقه دوم بود که به صورت صفر تا صد طراحی شد. هم اکنون این پروژه در حال اجرا است .

طراحی داروخانه در تهران
طراحی داروخانه در تهران

قبل و بعد اجرا

کاربری قبلی این فضا کافه رستوران با فضایی کلاسیک بود تبدیل به داروخانه ای به سبک مدرن شد.فضای سابق فاقد هیچ گونه نورپردازی و دیزان خاصی بود که به صورت صفر تاصد طراحی جدید اجرا شد.

رندرهای طراحی

طراحی دکوراسیون داروخانه در تهران

با توجه به اینکه این داروخانه متراژ لازم را برای پیاده سازی تمامی آیتم ها را داشت.
بخش اصلی داروخانه قسمت انبار و اتاق مشاوره را به صورت صفر تاصد طراحی کردیم.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .