گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شما را با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1403/04/03
مدت زمان اجرا :10 روز
متراژ پروژه :80 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس شهرکی
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – سبز
طراحی داروخانه دکتر حقیقی
Left ImageRight Image

پروژه طراحی داروخانه دکتر حقیقی

طراحی داروخانه دکتر حقیقی ، واقع در اهواز با متراژ 80 مربع می‌باشد. این داروخانه به صورت دوبلکس که مساحت طبقه اول 40 متر و طبقه دوم 40 متر می باشد. طراحی داروخانه دکتر در تیر ماه سال 1403 شروع شد و به مدت 10 روز تا اتمام پروژه زمان برد. در فضای قبلی هیچ گونه قفسه بنده و طراحی و نورپردازی خاصی وجود نداشت. در مرحله طراحی تمام آیتم ها لحاظ و به صورت صفر تاصد به سبک مدرن طراحی شد.
طراحی صفر تاصد شامل بخش انتظار داروخانه ، پیشخوان داروخانه ، قسمت انبارونورپردازی می باشد که این آیتم ها در طبقه بالا نیز اجرا شد. البته لازم به ذکر است پروژه داروخانه دکتر حقیقی یکی از نمونه های طراحی اکونومی و اقتصادی می باشد، یعنی در عین حال که فضای شیکی ایجاد شده ، طرح برای اجرا و پیاده سازی کاملا اقتصادی و پیرو دستوالعمل ها و قوانین سازمان غذا و دارو می باشد.

طراحی داروخانه دکتر حقیقی
طراحی داروخانه در اهواز

قبل و بعد اجرا

از ویژگی های داشتن طراح خلاق و حرفه ای ، پدید آوردن محیطی کاربردی و زیبا می باشد . زیر پله موجود در داروخانه از جمله فضاهای پرت و بلا استفاده وجود داشت که اتاق مشاوره داروخانه را در آن قرار دادیم.
برای داشتن نمای بهتر فضای انتظار نیز در امتداد پله ها گرین وال نصب کردیم.

رندرهای طراحی

طراحی دکوراسیون داروخانه در اهواز

قفسه های طبقه دوم داروخانه مخصوص دارو ها و مکمل های ورزشی طراحی شد. در این طبقه نیز سالن انتظار ، پیشخوان و قسمت انبار را داشتیم که مساحت قابل توجهی از این طیقه به عنوان انبار طراحی شد.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون، یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .